5.2.12

Lego og lidt mere


På sådan en kold og snehvid dag, ville Yngste gerne lege med de små legoklodser. 
De har ligget pakket til side de sidste 4-6 år og var en stor rodebunke. Nu er de hældt ud og vi (Gemalne og jeg) bygger på livet løs ;0)
Der er både Lego City, Ninjago og noget udefinerbart. Så vi bygger og "hygger" ;0)

I går blev jeg færdig med en lille vest i en rest garn, som min mor havde efterladt. 


Den er strikket i str. 2 år efter en opskrift fra Drops og skal gives til min venindes datter.
Håber moderen kan li' den og tøsen vil gå i den ;0)

Nu tilbage til legobygnin...

P.S. Min bærbar gør knuder. Den låser, går i sort, nægter at vise andre blogs (med mellemrum) og ter sig sært. Så om lidt må Gemalen reinstallere og så håber vi det bedste!

4 kommentarer:

  1. Det billed er næsten er tro kopi af vores stue!! Her er alt legoen lige blevet sorteret op - og nu er husbond og de to store gået igang med at bygge på livet løs. God søndag:-)

    SvarSlet
  2. det er hyggeligt at lege med lego og mon ikke pigen bliver glad for vesten, den er sød...;-D

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Mine drenge elsker også LEGO.. Jeg må jo tilstå, at jeg også kan lide at bygge.. Det er genialt legetøj.:o)
    Super fin vest, den gør sikkert glæde..
    God Søndag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Marianne - Det var heller ikke rigtig vejr til andet i går :0)
    Fandt lige ud af, at selv bare 10 legoklodser kan fykde vildt (og det gør ondt at træde på dem) ;0)
    God mandag ☺
    ___

    Rejen - Det var faktisk meget sjovt (havde glemt det. Ældste byggede nemlig selv) og jo mon ikke hun bliver glsad. 2 1½ årige er glad for næsten alt.
    ___

    RokkeBo - Det er faktisk sjovt. Det var så bare meningen at Yngste selv skulle, men tålmodigheden var der ikke lige ;0)
    God mandag Kære Rikke ☺

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺