25.2.12

F*UCK F*CK F*CK

Yngste og jeg har haft en dejlig eftermiddag på Frederiksberg hos min veninde og hendes familie.
Den lille vest, jeg strikkede, faldt i god jord og har givet  blod på tanden. Jeg tror, jeg vil lave noget mere børnetøj. Det tager ikke så lang tid.

Men F*CK F*CK F*CK!
På vej over en fodgænger overgang, som skifter til rødt, da vi er på vej over, får jeg en fibersprængning i venstre læg.
AV FOR POKKER!!! Så er der langt hjem med metro og tog. Yngste var rigtig sød og fortalte mig, når vi kunne tage en rulletrappe ;0D

Nu vil jeg så sidde her, de næste par dage, og have ondt af mig selv, med benet oppe.

14 kommentarer:

  1. Av og øv også. Hold dig nu lidt i ro nogle dage. God bedring. Knus ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ♥
      Ja det kunne jeg godt have undværet. Der var l a n g t hjem fra Frederiksberg i går!
      Jeg tager et par dage med benet oppe og så er jeg nok klar igen.
      Det gør ikke så ondt i dag - endnu...

      Slet
  2. Øv for den da, godt at Yngste kunne være der og hjælpe dig..God bedring...;-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ♥
      Ja, det var så ØV irriterende!
      Men Yngste fulgte pænt med og passede pænt på mig :0)

      Slet
  3. Ej, sikke noget, stakkels dig. God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ♥
      Det går heldigvis fremad. Det var vist mest i går det gjorde pokkers ondt. Nu kan jeg humpe lidt rundt :0)

      Slet
  4. Kære Kari
    God bedring, skal også lyde herfra...:)
    100 m. løb uden opvarmning kan være farligt.. sagt med et smil på læben...:)
    Godt du havde en hjælper ved hånden..:)
    God Søndag trods alt / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ♥
      Nej det er rigtig dumt at prøve, men tempoet på Frederiksberg er højt og det smitter ;0D
      Heldigvis er en træt dreng ikke sådan at påvirke.
      God aften til dig!

      Slet
  5. ØV hvor uheldigt, rigtig god bedring, håber du kommer hurtigt på benene igen. Imens må du sidde og nyde udsigten til det gode vejr i dag.
    KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ♥
      Det var møg uheldigt. Har aldrig prøvet det før (altså fibersprængning), så det var rigtig øv.
      Jeg har "nydt" vejret indenfor (er træt i ryg og numse af at sidde med benet oppe).
      kh Kari

      Slet
  6. Hvor uheldigt! Men måske kan tiden udnyttes fornuftigt med lidt børnestrik; jeg håber du har garn at tage af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig uheldigt, men det er i stærk bedring. Jeg tror det er en lille en, som vil blive OK snart.
      Men garn er ikke en manglevarer, så jeg ville godt kunne sidde med benet oppe og strikke eller hækle de næste mange dage ;0)

      Slet
  7. Det kan hurtigt gå galt. Heldigvis lyder det som om der er bedring at spore.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan gå rigtig hurtigt!
      Men jeg er næsten almindelig gående igen. Det trækker så godt nok en del i læggen, men det er til at leve med :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺