6.1.12

Uge, hygge, pynt og kage

Tænk jeg kan ikke huske, at det kunne være så hårdt at starte på job igen, men nu er ugen gået og jeg kan se frem til weekend.

I går var der et lille afbræk i hverdagen i form af en hyggelig aften med søstermin på det hotel hun overnatter på, når hun er på job her ovre.

Vi spiste på cafeen på hotellet og fik en lækker Club sandwich og nød derefter en Chai latte på værelset.



Jeg tror godt jeg kan sige, at sådan et hotelliv da bare er en ørken. Nøj hvor må de mennesker der spenderer mange mange dage på hotelværelser kede sig! Man er virkelig langt hjemmefra.
Godt det ikke er mig!!

Nå så blev det d. 6/1 og julepyntet er stille og roligt lagt væk igen her til eftermiddag. Det var ikke fordi vi havde fået meget op, men ned skal det jo alligevel.

Om lidt skal vi hygge med chokoladekage, som jeg lovede Yngste i går.
Det er fredag, jeg er fredagstræt og glæder mig til at putte under tæppet med varm te og kage.

Kærlige knus og god aften her fra ♥

9 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Her er også dømt fredagshygge...
    Disney Sjov, X-faktor og OlsenBanden så bliver det ikke større..
    Lækkert med søsterhygge, det nyder jeg også godt af engang i mellem..
    God weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Sikke fin din blog er blevet :) Dejligt du besøgte søsteren din - lyder hyggeligt

    Rigtig god weekend herfra

    SvarSlet
  3. Ja ugen er gået hurtigt og det er hårdt at starte op når man har haft en dejlig ferie...;-D God weekend til dig..

    SvarSlet
  4. RikkeBo - Efter den første arbejdsuge, så var det hygge der skulle til! Vi så også Disney sjov og X-factor. Det hører sig til ;0)
    Ja, når hun nu sidder der på hotellet alene, så tager jeg gerne afsted og underholder :0)
    God weekend til dig Rikke!
    ___

    Æblekinder - Tak :0)
    Syntes den trængte efter vintertemaet.
    Det var hyggeligt og rart at komme væk hjemmefra. Det er sådan en ro på sådan et hotel!
    Rigtig god weekend til dig, Heidi!
    ___

    Rejen - Ugen er faktisk gået meget hurtigt, men det var også med tung start ;0)
    Rigtig god weekend til dig Annemarie!

    SvarSlet
  5. Vi smed os også i sofaen og nød en fredag aften foran fjernsynet. Ugen har været lang og hård, men sådan må det være efter knap 14 dages total afslapning:) God weekend.

    SvarSlet
  6. Oline - Der er jo egentlig positivt at vi syntes det er hårdt at starte igen, for så har vi slappet af og kommet helt ned i gear.
    Men sofaen føltes skøn på ryggen i går aftes ;0)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  7. Herligt med søstersamvær og chokoladekage!
    Ikke den værste uge man kan tænke sig! Selvom det er hårdt at starte igen efter en ferie

    SvarSlet
  8. Det er altid hårdt at starte igen efter en ferie - også selv om den er kort :-)
    Jeg ville ikke ønske mig MANGE hotelnætter, men når jeg har været af sted rent arbejdsmæssigt, har jeg nu aldrig kedet mig, men nydt alenetiden med bøger, krydserpåtværs, strikketøj, og de seneste år med internettet/blogning. Jeg nyder specielt roomservice - så kan jeg sidde og læse, mens jeg spiser - ren nydelse...
    Men alt med måde, selvfølgelig :-)

    SvarSlet
  9. Kongmorsverden - Nej ugen kunne have været værre.
    Og så er det jo kun 1 ud af 52, så der kommer helt sikkert en der slår denne i ØV-hed :0)
    ___

    Ellen - Jeg tror de første er som luksus, men så bliver det trivielt.
    Søster min har mellem 1 og 3 overnatninger om ugen og det er mange uger i rap. Det var det der fik mig til at se rummet i på en anden måde end dette wauw! tænk at bo på hotel!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺