28.1.12

Med alderen

Nogle dage kan både Gemalen og jeg have udfald i øverste etage. Så kan vi hverken "se eller høre".
Frøkenen sad sammen med os i sofaen, en aften, da det var specielt slemt (jeg var træt og med lidt ørepine og Gemalen var vist bare lidt træt og distræt).
Gemalen siger et eller andet vrøvlet, hvorefter Frøkenen glor på han og kommer med bemærkningen "Det kører vist ikke rigtig for dig. Du husker ikke så godt, hva'!"
Hvortil Gemalen udbryder:
"Jeg ved alt, men det tager bare lidt længere tid at huske det..."

10 kommentarer:

  1. Ha ha, perfekt svar. De der teenagere mener jo de kan huske alt, nogle gange har jeg på fornemmelsen at de bare skyder i tågen og holder fast i målet - vi andre kan jo alligevel ikke rigtig huske tingene, i hvert falt ikke så hurtigt ;o)
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Så sandt, så sandt....
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  3. Den alder har jeg vist fået.......

    SvarSlet
  4. Hahaha - jamen han har jo ret!! :-)

    SvarSlet
  5. Anette - Ja teenagere er meget påståelige og vrøvler aldrig og har styr på alt... ;0D
    kh
    ___

    Rejen - Ja og der var hab tilgengæld hurtig ;0)
    ___

    gittesp - Ja!
    God aften!
    ___

    elsemarie - Jeg har også ramt den lige på ;0)
    ___

    Margith - Ja og hurtig ;0)
    ___

    Kongmorsverden - Ja for en gang skyld havde han 100% ret ;0D

    SvarSlet
  6. Sådan er det bare. Jeg må melde mig i gruppen med udfaldsforældre.

    SvarSlet
  7. Susanne - Ja man må lære at leve med det ;0)
    ___

    Kom så igang - Ja, jeg slægter han - desværre - også på ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺