21.1.12

I regn og slud...

Jeg havde gruet lidt for denne dag. Kunne Frøkenen finde en kjole, hun kunne li', ville hun blive blive sur, hvis jeg sagde nej til enten kjole eller pris eller et eller andet andet.

55 min efter vi gik ind i butikken, kunne vi gå ud igen, med den rigtige kjole, som Frøkenen var helt vil med.
Det var helt smertefrit, selvom vi ikke var de eneste der var et smut forbi, for at finde konfirmationstøj.

Da vi gik ind i butikken, var det bare koldt udenfor, da vi forlod butikken regnede det og i løbet af den næste time gik det fra regn til slud, med store våde snefnug og en god blæst ned gennem de store gader og stræder.

Vi varmede os med en kop varm chokolade og en Chaicino på Barasso,



Spiste frokost på Falaffel house, elsker deres falaffel!



Og så var det hjem igen. København er altså ikke så spændende, når det regner og sneer.

10 kommentarer:

  1. Det var godt hun fandt en kjole, det er jo en vigtig dag, og man skal helst føle sig rigtig godt tilbas i sit fine festtøj.
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Glæder mig til, at se hende i kjolen på den store dag. Synes de ser så store og voksne ud når de kommer i den hvide kjole. Knus

    SvarSlet
  3. Dejligt at i fandt den rigtige kjole uden særlig meget "besvær". Jeg ELSKEDE at prøve brudekjoler! Det er en fantastisk fornemmelse når man så finder KJOLEN!! Mon ikke din datter også havde det sådan med hendes kjole i dag. God aften til jer.

    SvarSlet
  4. Anette - Ja, Hun viste hvordan den ikke skulle se ud og så hang der en meget enkelt, men flot kjole og det var bare den :0)
    kh ☺
    ___

    FruE - Jeg syntes, den er rigtig flot til hende.
    Jo, hun var dus med kjolen fra hun fik den på. Hun prøvede 3 stk, men det var den der bare var The One :0)
    God aften til jer!

    SvarSlet
  5. Det er bare lykken, når det går så nemt og smertefrit :-)

    SvarSlet
  6. Kisser - Det er ren lykke. Teenagere har jo deres helt egne meninger... ;0)

    SvarSlet
  7. Hvor var det dejlig for jer, at Frøkenen fandt en kjole hun synes om, så hurtig.København er skønnere når vejret er godt

    SvarSlet
  8. Kom så igang - Det var så lækkert. Havde frygtet at det ville tage mange timer eller at hun bare ikke kunne finde noget :0)
    Og så var vi jo heller ikke så heldige med vejret. I havde bestemt meget mere held med det, da I var her ovre :0)

    SvarSlet
  9. Hvor dejligt at I fandt kjolen så hurtigt, nogle gange er det ikke så slemt som man forestiller sig..;-D

    SvarSlet
  10. Rejen - Nej, mine bange anelser blev gjort til skamme!
    Det var meget smertefrit og en smuk kjole, som jeg godt kan stå inde for :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺