1.1.12

Hævn

Så var det hævnens time i går.
Sidste nytår havde vi en kæmpe (indendørs) raket med til nytår hos vores venner.
Den indeholdt meget fint confetti, som de stadig har glæde af, når det daler ned fra et eller andet sted. Vi hjalp ellers med at gøre rent 1/1-11, men det var altså ikke nok...

Nå men her er billedet af middagsbordet en lille time inden gæsterne kom...



Og så hævnede de sig og sprang en (dog med store confettistykker i) og alt var derefter pyntet med store guldfarvede confettier.



God eftermiddag ude i blogland!

10 kommentarer:

  1. Hævnen er sød ;)
    Men det ser nu rigtig festligt og flot ud!

    SvarSlet
  2. hehe, ja man skal passe på, men det ser nu meget godt ud...;-D

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Godt Nytår til dig også...
    Flot bord både før og efter... Hvor vi var, regnede det også med konfetti..:o)
    God 01.01.2012 / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Kære Kari!

    Fint bord både før og efter "pynten"
    Rigtig godt nytår.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  5. åhh ja det kunne i have undgået... hehe jeg er helt syg med bordbomber men har aldrig prøvet at holde det hjemme hos mig... Men jeg har nu gjort rent hver gang dagen efter... Men lidt bliver der altid som man kan gå og hygge sig med resten af året...

    SvarSlet
  6. Det ser flot ud jeres bord. Ja der skal nok lidt rengøring til efter sådan en bordbombe :D

    SvarSlet
  7. Fint, sjovt og festligt ser det ud. Knapt så sjovt når der skal ryddes op :-)
    Godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig hyggeligt ud..... jeg tror det er alt det konfetti som gør det, hehehe..... ;-)

    Godt nytår!

    SvarSlet
  9. Heej, fed blog du har dig her. Bliver fast læser, håber du vil gengælde ved at blive fast læser på min blog:-)

    http://www.heidipiihl.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Bettina - Hævnen er sød ;0)
    Gemalen kalder det hærværk, for da vi skød af, viste vi ikke hvad der var i. Det gjorde vores veninde til gengæld ;0D
    ___

    Rejen - Vi er blevet klogere ;0D
    ___

    RikkeBo - Tak og i lige måde!
    Først var det pænt, så blev det festeligt ;0)
    God mandag og arbejdslyst, hvis det er i dag/Kari
    ___

    Randi - Tak og i lige måde!
    Gæsterne hjalp pænt med pynten ;0)
    kh Kari
    ___

    cs - Jeg syntes også det er flot med en bordbombe der smider konfetti, men det gemmer sig bare over det hele, i revner, sprækker og hvad der ellers står fremme :0)
    ___

    Anette - Ja, der skal gøres rent. Ikke bare der hvor den blev skudt af, men i alle rum, for de hænger i strømperne (og Yngstes hænder) ;0)
    ___

    Pia - Ja oprydningen er knap så sjov, men man må jo tage det sure med det søde ;0)
    ___

    Jens - Jeg tror også at det er konfettien der gør det ;0D
    ___

    Heidi - Velkommen forbi og tak.
    Lad mig læse lidt med, så får vi se :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺