4.12.11

Sløv søndag

Billedet lånt her
Det er ikke blevet til de store julerier i dag.
Det er ikke blevet til det helt store i dag overhovedet.

En lille snot-jule-bascille har invaderet min næse og jeg må sige den hygger sig, juler og fester.
Der danses træskodans i min højre bihule, så tænderne i den side i overmunden nu er ved at få hovedpine. De ømmer sig...

Men godt det er i denne weekend, for næste weekend skal vi både til juletræsfest på mit  job og holde 18 års fødsesldagsfrokost for Ældste.
Så jeg vil lige blive rask - tror jeg...

9 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring! Håber du snart er frisk igen.

    SvarSlet
  2. Ikke også dig nu. Jeg har brugt hele weekenden på at være slatten. Nu er jeg på vej ovenpå igen, men ældste søn mener, at jeg lyder som en hæs hest. Stemmen har før haft det bedre, og min mavemuskler er ømme af hosteri.

    Jeg krydser fingre for hurtig bedring hos dig.

    SvarSlet
  3. Anette - Tak! Jeg håber det fortager sig i løbet af natten. Det begyndte vist stille og roligt i onsdags, så det kan da kun gå den rigtige vej!
    ___

    Susanne - Jooo :-(
    Men kun snot!!
    Åh ja, der findes muskler, man ikke anede man havde...
    Og jeg krydser fingre for, at du nu er ovre og kan det hele om ikke så mange dage :0)

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring, Kari - og se nu at blive rask til alt det spændende, der skal ske i næste weekend. Klem og god søndag aften til dig ♥

    SvarSlet
  5. Madame - Tak! Jeg syntes heller ikke lige jeg har tid i den kommende uge. Den efter ville være bedre.
    Tak og i lige måde ♥

    SvarSlet
  6. Man kan f.f. ikke være på toppen hele tiden...så tag dig den tid, det ta'r og bliv frisk! kærlig hilsen

    SvarSlet
  7. Lavendel - Nej, men lige nu skal jeg lige have ordnet og overstået næste weekend. Derefter kan jeg puste ud og hygge.
    Så derfor lidt irreterende at det lige skal ramme nu.
    Kærlig hilsen ♥

    SvarSlet
  8. ØV. Jeg håber lige straks du er ovenpå igen. Min yngste er også syg og det er en grim omgang.

    SvarSlet
  9. Marina - Tak, Marina!
    Bare dette var en grim omgsng, men det er mere som om det ikke gider bryde helt igennem eller forsvinde. Men så må jeg bare vise hvem det er der bestemmer (og lige nu føles det ikke som mig...)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺