11.12.11

Så er weekenden gået.

Det  var så den weekend.
Den har godt nok rummet meget.

Lørdag med juletræsfest på jobbet.
Yngste blev både malet og fik bagt småkager.



I dag har vi haft gæster til fødselsdagsfrokost.
Hyggeligt med gæster, men det trækker altså lidt tænder for øjeblikket. Kan ikke rigtig overskue det for øjeblikket.
Men vi fik mad og vi fik kage.
Ældste ville have en lagkage med nougat og vi faldt over denne opskrift hos Piskeriset.
Min kom godt nok ikke lige til at se ud som den i opskriften, men smagen fejlede ikke noget :0)


Nu skal der ses julekalender og så skal der sovet!!

8 kommentarer:

  1. Jamen dog. Det lyder som om du har rigeligt om ørerne pt. Husk nu dig selv. Tag det roligt og få en god nats søvn - så kan du være med igen!

    SvarSlet
  2. Jamen jeg synes altså at kagen ser fantastisk ud

    O<|:-)

    SvarSlet
  3. Husk nu at passe på dig selv, håber du har fået sovet godt..Knus

    SvarSlet
  4. Kongmor - Ikke voldsomt, men syntes bare lige pludselig ikke jeg kan overskue noget...
    Tror måske der sidder noget forkølelse, som tærer.
    ___

    gittesp - Den smager altså også skøøøøønt!! :0)
    ___

    Rejen - Har sovet fint og har ikke noget stort for før nytårsaften.

    SvarSlet
  5. Uha uha. Den lækre lagkage skal jeg vist lige have studeret !!

    Hvor er han dog sød den dreng :) Det er nu alligevel godt, at jeg ikke skal hænge sådan på bordet, når der skal rulles kager ud ;)

    SvarSlet
  6. Frøskuffen - Den er lækker!!!

    Tak! Det var fordi han skulle fotograferes at der lige skulle pjattes. Øjeblikket efter stod han helt naturligt (hvordan det så end er, når man er 5 år...) ;0)

    SvarSlet
  7. Ha ha. Jeg troede, at staklen ikke kunne nå.:D

    SvarSlet
  8. Det var også lige til øllet, men jeg tror han syntes det var sjovt at blive klemt mellem bord og søster ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺