1.12.11

Når nu Yngste ikke gider...

...så må jeg jo se 'Nissebanden på Grønland' alene...

7 kommentarer:

  1. Det er da rigtig synd for dig,

    SvarSlet
  2. Kom så igang - Ja ikk'!
    Det kan være han bliver mere interesseret de næste dage.

    SvarSlet
  3. Jeg havde heldigvis Fætter Viktor at holde om, mens jeg så det. Men i morgen er jeg nok alene :-)

    SvarSlet
  4. Susanne - Og hvem i vores familer er det lige der er de mest julede med barnligt sind? ;0)
    God dag Susanne ♥

    SvarSlet
  5. HEP! Ditto her. Eller.... når nu jeg ikke har børn hjemme mere, så må det blive sådan, for jeg kan ikke undvære den tradition. Og så er det svært at vænne sig til at ungerne er blevet store. ;)

    God fredag og mange kærlige hilsener
    Henriette

    SvarSlet
  6. Tarveligt...;D Men godt at du så selv kan..

    SvarSlet
  7. Hwnriette - Dejligt at høre. Jeg tror ikke jeg nogen sinde bliver for gammel til julekalender. Jeg behøver ikke se alle afsnit, men bare de fleste kommer indenborde :0)
    Og lige nu har jeg jo Yngste som undskyldning for at se (troede jeg...) ;)
    God fredag til dig med kærlig hilsen
    ___

    Rejen - Ja ikk'!! Troede vi skulle sidde i sofaen og hygge ;0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺