6.12.11

Lyshav

Her hvor jeg bor, har vi ikke lige personer med hang til total lysbad af deres huse. Det er jeg glad for!!
Det er bare for grimt og for sjovt ;0)

Susanne har skrevet, om nogen i nærheden af hende og det er stadig sjovt, men grimt!
Så er det at man altid kommer til at tænke på Clark Griswold, for det er simpelt hen den bedste julefilm OVERHOVEDET!!



Men sidste jul så jeg en, den var ikke på ovenstående films niveau, overhovedet ikke, men den havde lys og jul.
Filmen hedder Deck the halls og har Danny Devito og Matthew Broderick i hovedrollerne og kamp om oppyntning (som jeg husker det...)


Vil man se lys, så se Deck the halls, men husk! Den når ikke Fars fede juleferie til sokkeholderne ;0D

Billederne er lånt fra Imdb.com

8 kommentarer:

  1. Der er ikke noget som Fars fede juleferie. Vores lotal-tv bragte et billede af et nyt hus hver dag sidste år. Der er vidst en hel vej i en lille landsby et stykke herfra, hvor de ligefrem konkurerer indbyrdes om at have flest lys. Gys og gru siger jeg bare.

    SvarSlet
  2. Elsker julefilm og gerne dem med romantisk islæt. Men lige præcis Fars fede juleferie er noget tyndslidt synes jeg. Den er simpelt hen vist for mange gange :-)

    Dejlig december søde ♥

    SvarSlet
  3. Tak for inspiration - er altid på jagt efter gode/sjove julefilm!

    SvarSlet
  4. Susanne - Det fænomen findes vist mange steder. Jeg er bare lykkelig for at jeg ikke er nabo til hverken et hus eller vej.
    Der findes en film"Hjælp det er jul" (og det er ikke DR2 julekalender) som handler om en vej (i en by i USA) som hvert år pynter voldsomt op. Hovedpersonerne vil ikke et år og så bliver der ballade.
    Og Fars fede juleferie er uundværlig til jul! :0)
    ___

    FruE - Den film er en enten eller film. Enten er man til den eller også er man ikke. Jeg er til og du er ikke. Så lad os se "Love Actually" den er sød :0D
    Tak og i lige måde Søs ♥
    ___

    Kongmorsverden - Det var så lidt. Det er en film med fest og farver :0)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt enig - det er utrolig grimt når folk dækker hele huset OG HAVEN med lyskæder. Når jeg ser det, så tænker jeg altid, at de må da være bindegale..... :D

    SvarSlet
  6. Jens - Overdrivelse er altid forfærdeligt!
    Det er lidt det samme, når en stue på 20 m2 skal huse 2500 nisser, med faste pladser...
    Folk med for meget tid ;0)

    SvarSlet
  7. Jeg kan heller ikke lide det store lysbad jeg synes det er grimt,her hvor jeg bor er det hun et par busker det går ud over,det er da til at leve med.

    SvarSlet
  8. Kom så igang - Et par buske i haven er helt om og også lidt i vinduerne, men det andet...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺