22.12.11

Juleferien har hentet mig til hygge

Så blev det endelig torsdag aften og jeg kan smilende skrive at jeg har juleferie nu og har haft det i 8½ timer.

I morgen skal uret ikke vække. Jeg skal hygge med Yngste (som er den eneste som står tidligt op).
Jeg har lovet ham risengrød til frokost. Han skal male hele dagen (mener han).

Julegaverne skal have til-og-fra-kort på og der skal vaskes et par maskiner tøj.
Der er helt sikkert et eller andet der skal på juleaften og som i skrivende stund er beskidt.

Men nu kalder sengen, så godnat her fra :0)

2 kommentarer:

  1. Det skal nok blive hyggeligt med en kreativ lille risengrødsspisende herre.... det lyder som du er klar til julen. Herligt.
    God lillejuleaftensfredag :-)

    SvarSlet
  2. God morgen Gitte :0)
    Det tror jeg også.
    Jeg skal også lige lege sygehjælper, da Frøkenen lige har krænget alt ud og nu ligger og har det rigtig skidtmads.
    Men bare Yngste er beskæftiget, så får hun fred!
    Og en god lille juleaften til dig. Håber du er på vej til frisk igen ♥

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺