3.12.11

Intet er så godt som...


...i december måned ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Jeg kan nu bedst lide grisenrød...;D men velbekommen..

    SvarSlet
  2. Jeg er ved at lære, at spise risengrød, men min favorit bliver nu Ris ála mande :0)

    SvarSlet
  3. Elsker dem begge - men a la manden venter til den 24. så gammeldags er jeg.kh

    SvarSlet
  4. Lavendel - Åh, det kan vi slet ikke vente på!! Tror det er 3. inden for 2 måneder vi har nydt ;0)

    SvarSlet
  5. Uhm ja, det er bare noget af det bedste. Her på det julemarked, hvor jeg står, kan man købe glögg og risalamande i cafeen, sååååå gæt hvor jeg har været et par gange den sidste tid?... ;-)

    SvarSlet
  6. Mia - Uhm det lyder som en god café og det tror jeg også jeg ville gøre :0)

    SvarSlet
  7. Uhm, jeg elsker ris a la mande! Jeg spiser det godt nok også kun den 24. herhjemme, men falder jeg over det 'ude i byen', så er jeg der som et søm :-)

    SvarSlet
  8. Ditte - Det kunne vi slet ikke nøjes med ;0)
    Gemalen kan ikke li' risengrød, men a la manden, så når resten af familien får risengrød, laver jeg nok grød til at vi alle kan få ris a la mande en af dagene efter.
    Faktisk smager ris a la mande dejligt om sommeren, for det er jo en kold dessert ;0D

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺