10.12.11

Hele 18 år



Tænk sig, kl. 8.42 er det 18 år siden, jeg blev mor, for første gang.
Lige nu, for 18 år siden, var Gemalen (som den gang kun var kærsten), ved at overtage min til at smutte tilbage til fødegangen, for der var omkring en 7-8 min mellem veerne og jeg syntes godt nok de bed!

Vi har aftalt morgenmad sammen, hele familien kl. 10.
Kl. 14 skal vi til Juletræsfest på mit job og i aften er der borddækning og andre forberedelser til morgendagen fødselsdagsfrokost.

Kære M hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag.
Knus Mor ♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

  1. Godmorgen Kari!
    Tillykke med sønnen. Jeg husker godt da min søn fyldte 18 år og pludselig var de fleste af huset børn voksne.
    Håber i får en dejlig dag.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Tillykke. Det er en stor stor dag - for både mor og "barn"
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med ham. Glæder os til, at se jer i morgen ♥

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ældste :-) Det er stort at blive 18 år. Håber i får en skøn dag

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med sønnen :-)
    Tiden løber, og lige pludselig er barndommen pist væk! Håber I får en dejlig dag alle sammen.
    Varme hilsener fra Laura :-)

    SvarSlet
  6. tillykke med dit første barn som nu er voksen :)

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke til føs'dagsbarnet håber I får en hyggelig juletræsfest...;D

    SvarSlet
  8. Tillykke med førstefødte. Det er en stor dag. Jeg håber, at I nyder....

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med den førstefødte :o)

    SvarSlet
  10. Kære Kari
    Hjertelig tillykke med M. Håber I får en fantastisk dag....
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med nummer 1 - og stort tillykke til moderen ikke mindst :-)
    Jeg håber dagen har været præcis så dejlige som sådan en dag bør være.

    SvarSlet
  12. Kære Alle Sammen ♥

    Tusind tak for lykønskningerne. Jeg tror Ældste har haft en dejlig dag. Gode gaver, hyggelig eftermiddag, yndlings junkfooden til aften og nu fodbold i TV'et.
    Nu vil jeg slappe af og lade op til frokosten i morgen.
    Knus til jer alle ♥♥

    SvarSlet
  13. Stor tillykke med sønnens fødselsdag, ønsker jer en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
  14. Kom så igang - Tusind tak :0)
    Jeg tror han har haft to gode dag.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺