9.12.11

Fredagsfri

27/11-10
Jeg har fri i dag. Uhhh det er skønt!!

Jeg skal forberede lidt til Ældstes familiefødselsdagsfrokost på søndag. I morgen skal vi nemlig til juletræsfest på mit job.

Jeg er glad for, at jeg skal være hjemme det meste af dagen. Det blæser godt her og det skulle ikke blive mindre i løbet af dagen.

Jeg skal nok lige ned og provianterer til aftensmaden. Yngste har bestilt pizza og vi er kun Far, Mor og barn hjemme i aften, så det kræver ikke så meget. Eller måske har fryseren, hvad jeg skal bruge. Jeg må vist lige tjekke.

Snot og kriller i halsen forfølger mig stadig. Så fridagen kan måske også der hjælpe.

Nu vil jeg listedække min dag, for jeg skal have indlagt nogle øvelser for nakke og skuldre. Jeg er nemlig lidt bagud!

8 kommentarer:

  1. Hej Kari!
    Det lyder som en travl fredagsfri :-) Godt det ikke sneer idag med den storm, så ville vi vist sne inde.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Så dejligt med fredagsfri... Det har jeg også, men jo ikke selvvalgt. Øv!
    Ja sidste år ved denne tid var det lettere at komme i julestemning med al sneen. Mendet er mere trafiksikkert i år!
    God fornøjelse med den store fødselsdag :-)

    SvarSlet
  3. Margith - Måske lidt, men i mit eget tempo og mens huset kun indeholder mig.
    Jeg tror nok, jeg hellere vil have sne end storm. Det er bare hyggeligere!
    Knus ♥

    SvarSlet
  4. gittesp - Ja dejligt og jeg syntes jeg trænger!
    Det er rigtig at dette vejr er til sikker kørsel, men jule uden sne er ikke rigtig og slet ikke når vi har haft efterår siden august.
    Håber din penicillinkur hjælper denne gang!
    Og tak, så er første barn blevet voksen (på papiret).

    SvarSlet
  5. Skønt med en fredagsfridag. God bedring - det lyder skønt med en hyggeaften med pizza.

    SvarSlet
  6. Anette - Ja, det kunne jeg godt blive forfalden til, altså fredagsfri ;)
    Og pizza er fint og Yngste får noget at spise.

    SvarSlet
  7. Det lyder dejligt med en fridag. Jeg håber, den har gjort dig godt og hjulpet på forkølelsen. Ha' en god fredag aften, Kari, klem ♥

    SvarSlet
  8. Madame - Den var fin, men desværre nåede jeg ikke det jeg skulle. Jeg har så sjældent tid for mig selv (= huset for mig selv i så mange timer), så alt det praktiske bliver hurtigt glemt af overspringshandlinger.
    Jeg hoster stadig en tør hoste og snotten vil heller ikke slippe, men om 13 dage har jeg juleferie :0)
    Klem ♥

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺