29.12.11

Fin i hvid

I går så jeg ind i mit skab og opdagede, at jeg havde glemt en julegave til mig selv!
Gaven var min te-gave fra min te gavekalender fra Chaya.

I år var det et smuk hvidt krus uden hank fra Royal Copenhagen. Helt enkelt og ja smukt.
Det er 3. år jeg har julekalender der fra og det har været 3 fine julegaver der har været der i.
Første år fik jeg/vi en æske med julete, sidste år en lækker rød kop med tesi og låg og i år dette fine hvide krus.

Hvid riflet thermokop
Dovenskaben er grunden til der grumsede billed...

8 kommentarer:

  1. Fin gave, jeg har hvide riflet tallerkener fra Royal Copenhagen..;-D Det er smukt og enkelt..

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot! Dejlige julekalender / gave :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at finde glemte gaver, og da især med så fint et indhold.
    KH Anette

    SvarSlet
  4. Rejen - Det er et rigtig smukt stel og så enkelt at det kan passe til det hele.
    Jeg er meget glad for kruset :0)
    ___

    Anette - Ja det var en dejlig glemt gave :0)
    ___

    Anette - Det er skønt at lige stå med en ekstra gave og så med så smuk et indhold :0)
    kh Kari

    SvarSlet
  5. Nej hvor er det pænt!!
    Jeg glæder mig altså også til at jeg kan bruge mit Royale porcelæn igen! Det er jo pakket ned for nu!
    Ih og hvordan kan man i øvrigt glemme en gave til sig selv???

    SvarSlet
  6. Kongmorsverden - Ja ikk'!
    Jeg glemte den, fordi jeg måtte sætte den til side, så Yngste ikke pakkede den op. Så kom den bare for langt væk til at jeg huskede den ;0)

    SvarSlet
  7. Smuk kop - godt du fandt din gave igen :-)

    SvarSlet
  8. Ellen - Så på gaven lillejuleaften og tænkte "i morgen!!".
    Så så gaven igen onsdag, da jeg skulle have noget i skabet og tænkte "UPSSS :0)".
    Den er smuk og enkelt og dejlig at drikke af (og det er ikke alle kopper der er det).

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺