26.12.11

Der er nogen der kan...

Total genbrug af billed fra sidste år 

Vil Gemalen nok sige, for han skal på arbejde i morgen igen. Hos Post Danmark (eller der hvor han arbejder) kan man nemlig ikke få fri mellem jul og nytår.
Jeg har stadig ferie og det har jeg hele 6 dage endnu.

Nu skal jeg til at lave lister til nytårsaften, for det er nemlig vores tur. Alle mine fine intentioner om afprøvning af opskrifter til denne aften er gået helt i vasken. Så det bliver (desværre) det siker...

Men så ved jeg da hvordan det skal takles.
Nu er vi vist ved at være nok til at der kan spises morgenmad, så jeg vil flytte mig til det tilstødende rum og kreere lidt spiseligt (blødkogte æg og købemorgenbrød fra frost).
Skønt med en ovn med nedsat førlighed...

5 kommentarer:

  1. Her er vi heldigvis også nogle der stadig kan, så dagen går stille i langsomt tempo. Håber du får styr på alle listerne inden nytår ;o)
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul! Nyd nu dine feriedage og hav en dejlig nytårsaften :)

    SvarSlet
  3. Anette - Velkommen til :0)
    Det føles dejligt og også at vide at Gemalen skal op i morgen og jeg bare kan blive liggende ;0)
    Listerne - dem burde jeg være gået i gang med, men det har jeg lige glemt igen...
    Kh Kari
    ___

    mette - Tusind tak, Mette!
    Jeg vil nyde og yde ligt og se frem til lørdag og nytåret.
    Godt nytår til dig ♥

    SvarSlet
  4. Ønsker dig og dine et godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
  5. Landbohaven - Velkommen forbi :0)
    Tusind tak og i lige måde :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺