25.12.11

25. december 2011


Så er dette års juleaften overstået.
Vi holdt den sammen min søster-i-hjertet og hendes familie.
Vi fik vidunderlig mad og mættet (som i meget mætte) dansede og sang vi (de få linier vi kunne huske) turene rundt om træet.
Gaver blev  delt ud og gaver blev pakket op og mætte og trætte kunne vi sige godnat og tusind tak for endnu en vidunderlig juleaften i familiens skød.

Nu er 1. juledag ved at være til ende og matheden er ved at tage over.
Jeg håber I alle har haft en dejlig dag.

8 kommentarer:

  1. Dejligt at være sammen med familien og få hygget igennem, men man kan godt blive lidt mat oven på alt det mad, man får puttet i munden og maven...Knus

    SvarSlet
  2. Det er det Annemarie!
    Så selvom jeg elsker jul, så er jeg glad for at den ikke varer evigt og det tror jeg også min mave gør ;0D
    Knus

    SvarSlet
  3. Lyder som en dejlig juleaften- glædelig jul herfra

    SvarSlet
  4. Æblekinder - Det var det :0)
    Kan dog godt mærke, at jeg savner min egen familie på sådanne dage. Men det bliver jo ikke anderledes.

    SvarSlet
  5. Det er altid skønt at kunne tænke tilbage på dejlige oplevelser og godt selskab. God 2.juledag

    SvarSlet
  6. gittesp - Ja, det er det.
    Og en god 2. juledag til dig :0)

    SvarSlet
  7. Vi er nu hjemme igen og nyder det. Kun manden og jeg hjemme, så det foregår stille og roligt.

    Tak for en rigtig dejlig juleaften. Er så glad for, at I har lyst til, at dele denne aften med os.

    Stort knus og hils familien ♥

    SvarSlet
  8. FruE - Velkommen hjem og tak for en dejlig jul :0)

    Knus og i lige måde ♥

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺