13.12.11

131211

I år skulle rigtig mange giftes d. 11.11.11 og sidste år var det den 10.10.10, og til næste år er det d. 12.12.12.
Men så er det også slut for denne gang, for vi har jo ikke en 13. måned.

Men datoen i dag (talkombinationen) er også sidste gang i en en meget lang periode, man kan skrive sådan.

13.12.11

Sidste år kunne man skrive 12.11.10 og året før 11.10.09 og ...
Men til næste år er det den 13. måned der igen er ikke eksisterende.

OK, total ligegyldigt indlæg, men når man keder sig på jobbet (trivielt tastearbejde), så arbejder hjernen videre...
(hvad for en hjerne - hvad taler hun om - valnødder...)

6 kommentarer:

  1. Jeg er lidt fanget af tallenes magi....går ofte og finder tværsum - hvis den er mit lykketal, så...
    og synes, det er helt mærkværdigt med sådanne kombinationer.

    SvarSlet
  2. der kommer også en dato 11.12.13. :)

    god dag til dig :)

    SvarSlet
  3. Ja jeg tænkte også over det da jeg første gang i får skrev 13.12.11 ;-)

    SvarSlet
  4. Lavendel - Jeg er nok mere til hendelser end tal, som f.eks at min ældstes navnedag (den der er er knyttet til hans fornavn) er den dag hans søstere har fødselsdag :0)
    ___

    Helle - Det er rigtigt. Når talrækken vendes om. Men så er der 2x mere i den retning: 10.11.12 og 11.12.13 :0)
    ___

    Anette - Jeg skrev det også, omkring 100x, i går og det var der jeg kom til at tænke på det :0)

    SvarSlet
  5. Om halvandet år kan vi skrive 7-9-13 - fnis.

    SvarSlet
  6. Det er da rigtigt!
    Så indtil om små 100 år må vi lege med andre sjove talkombinationer ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺