20.11.11

Pudsigt

Jeg så et indlæg i går, jeg gerne ville læse, men havde ikke lige tid.
Så her til morgen var tiden der og jeg begyndte at lede, men indlægget var væk fra min læserliste over faste læsere...
Nu kunne jeg huske hvem der havde skrevet, så jeg fandt bloggen andetsteds, tjekkede om jeg var blevet smidt af som fast læser hos hende, men nej, jeg stod der så fint.
Tilbage hos mig selv, afmeldte jeg mig, og tilmeldte mig igen. Alt i fineste orden og alligevel ikke. Efter en refleshing var bloggen igen væk fra min liste (og jeg er altså stadig fast læser hos hende).

Mystisk!!!
Så nu har jeg helgarderet. Er stadig fast læser OG gemt bloggen (en Blogger blog) som favorit!
What more can I do...

2 kommentarer:

  1. Det var mærkeligt men engang opfører blogger sig underligt...;D Godt at man kan gemme på andre måder..;)

    SvarSlet
  2. Rejen - Det gør den!
    Så er det godt med helgardering ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺