19.11.11

Ny skærm

Mellem arvegodset fra min mor var det en Holmegård Apotekerlampe med kedelig plisse skærm.
Skærmen blev kasseret allerede ved nedpakning, men lampen er både sød og neutral, så den kom med hjem.

I en måneds tid har den lyst mig i nakken uden skærm. Godt blændende, men der var ikke noget alternativ på det tidspunkt.
Men i går, da vi var i IKEA, faldt jeg for en skærm, som både var sød og som jeg kunne se passe på den lampe.
Og her er resultatet:

Alvine Pärla skærm
Jeg elsker min lampe nu :0)

9 kommentarer:

  1. Den er også superflot! Den skærm er lige prikken!

    SvarSlet
  2. Det ville jeg også gøre. Den er perfekt.

    SvarSlet
  3. Lavendel - Den er nemlig prikken og livet til lampen :0)
    ___

    Susanne - Den er nemlig perfekt. Ikke prangende og ikke neutral :0)

    SvarSlet
  4. Flot...og godt at du gemte lampen den er rigtig fin..;D

    SvarSlet
  5. ... så skete det igen ...kommentaren der blev væk! Det er sket nogle gange, at jeg har skrevet her og så næste gang jeg kigger forbi er den væk! måske er det teknikken?
    Ha' en god dag med din nye fine skærm... og trods den lange morgen!

    SvarSlet
  6. gittesp - Øv da! Er du mon for hurtig til at lukke siden ned efter du har trykket send?
    Det er nemlig et af mine problemer, Specielt, hvis der er bekræftelsesord.
    Tusind tak og jeg har lige hvilet ½ time, for at holde til aftenkaffe i byen (kommet til i kalenderen i eftermiddag).
    Og rigtig god aften til dig :0)

    SvarSlet
  7. Rejen - Tak!
    Det er ikke det store min mor og jeg havde til fælles når det gjaldt indretning, men denne var en af dem :0)

    SvarSlet
  8. Der har du da virkelig givet lampen et flot løft!

    SvarSlet
  9. Mette b - Tak og ja ikk' :0)
    Lampen er jo sød, men meget neutral.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺