22.11.11

Møde møde møde

Hvis man kan kalde dem det.
Denne uge står i samtale/mødet tegn.
I dag er det Frøkenens skole-hjem samtale, der skal skyders af.
I morgen er der informationsmøde om næste års 0-klasser og der er Yngste en af de nye børn.
Og som rosinen i pølseenden er der forældremøde i børnehaven torsdag.
Og jeg er selvskrevet til alle tre...
I dag og i morgen har jeg Gemalen med. Men børnehaven har jeg altid fået for mig selv.

Nå men i dag er der også lige en fyssetid her til morgen, så jeg vil se komme videre i teksten.
God tirsdag der ude :0)

8 kommentarer:

  1. God tirsdag, du travle kvinde. Husk at få dig selv med :-)

    SvarSlet
  2. Lavendel - Tak Lone!
    Det er lige denne uge eller disse 3 dage, der lige tager lidt af energien. Om lidt vil jeg snuppe 1 times Zumba og håbe på at kunne mærke mig selv bagefter ;0)

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt se du får en travl uge, kan du have en god aften.

    SvarSlet
  4. Kom godt igang - Det er bare så typisk, at det hele falder sammen, altså i samme uge. Heldigvis ikke samme dag ;0)
    Tak og god aften til dig Conny ☺

    SvarSlet
  5. Som min store datter sagde til mig, da hun var 8-10 år. Sådan er det at have mange børn mor...
    Jeg må tilstå, at jeg siden er blevet mæt af forældremøder, der ligner hinanden. Nu er der kun en tilbage i systemet, så jeg klarer den lige :-)

    SvarSlet
  6. Susanne - Jeg må give din datter så evig ret!
    Vi har 2 i systemet endnu og den sidste er der 10 års skolegang foran endnu...
    Men med Frøkenen er der bare dette og næste skoleår og så er det slut.
    Må dog sige, at lige når det er slut, mangler man følelsen af at kunne følge med. For hvordan læarer Ældste sig egentligt...
    Men til gengæld vil der jo så være dobbelt på Yngste til han slutter på fritidshjemmer ;0)

    SvarSlet
  7. Med flere børn er det som om man deltager i de samme møder igen og igen og igen, selvom de omhandler forskellige børn.
    Rigtig god onsdag!

    SvarSlet
  8. Mette b - ja og man kan næsten komme i tvivl, hvad barn det er. Nu har vi så kun 2 der kan komme forældremødeindkaldelse fra, så det hjælper lidt på det. Men hvorfor skal de altid ligge i samme uge de møder!!
    Dejlig aften ☺

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺