6.11.11

I en sidegade...

til Gl. Kongevej, nærmere betegner på Madvigs Allé, ligger Sans-Souci.
Restaurant, vinstue og bar i et og så alligevel så lille et sted.



Efter teaterturen og aftensmaden, gik vi rundt for at finde et sted til en drink og snak.
Alle de hyggelige steder på Gl. Kongevej var optaget og de store steder for kedelige.
Men da vi stod og ventede for rødt, blev en af de andres blik fanget at et lille sted.


Nøj for et sted. Vild dejlig atmosfære, et finurligt sted.
Man kan slet ikke nå at se alt i lokalerne. Der er gamle bøger, billeder, plakater, tingel tangel over alt. Fabrikshæklede duge på bordene, både kitsch og retro lamper.



Vi var der i sådan ca. 1½ time, men jeg må indrømme, at jeg må der til igen. Fik slet ikke set alt det jeg skulle.
Maden fik vi ikke smagt, vi havde jo lige spist, men det er god dansk mad. Når en ret er udsolgt, for sådan kører de restauranten, så streges den på menukortet.

Vi hyggede og ærgrede os over, at vi ikke havde fundet det sted at spise.

6 kommentarer:

  1. Det ser da superhyggeligt ud, jeg kan godt lide sådanne steder hvor stemningen er lidt "gammel"...;D

    SvarSlet
  2. Rejen - Stedet kan varmt anbefales. Det ser gammelt ud og er det ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggelig og spændende ud.

    SvarSlet
  4. Kom så igang - Det er et besøg værd, hvis du skulle komme over til staden.

    SvarSlet
  5. Jeg har aldrig været der, men jeg har hørt mange rygter om det - det er vist et værre sted. Der var en gang jeg havde fast stamværtshus på Fr. berg og alle de ansatte fra Sans-souci kom samme sted efter lukketid. Sikken nogle historier de kunne fortælle....... :-D

    SvarSlet
  6. Jens - Det vil jeg gerne tro. Men stedet kan man slet ikke nå at fordøje efter et besøg. Der er så meget atmosfærde og så mange ting at se på!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺