18.11.11

En stille fredag er begyndt

Stille morgen, men så...
Nej, så slemt er det ikke. Gemalen har ferie i denne uge (han har dog været på job 1½ dag...), så jeg har taget fri i dag.
Vi skal have sendt børnene i skole og børnehave og så skal vi et smut i IKEA.
Vi er nemlig ved, at indrette Kari-hjørne/krea-hjørne i køkkenet og der skal lige købes nogle hylder til væggen.

Så skal vi have pakket Ældstes taske til hans tur til Fyn i weekenden. Han tror, alt sket af sig selv...
Så vi kan se frem til en weekend med bare 2 børn.

Der skal prøves lidt nytårsmad også og så var der vist ikke mere.
Men først morgenmad, afstedsending af børn og så IKEA.

God dag!

5 kommentarer:

  1. Haha...stille fredag...bliver helt forpustet. Spændende med det hjørne!

    SvarSlet
  2. Det lyder da skønt. Først IKEA pølser i stride strømme og derefter forsmag på nytårsmaden :p

    SvarSlet
  3. Lavendel - Den blev nu ikke så heltisk. Tog 2 runder i IKEA - første hvor vi købte det vi skulle og så en hvor vi bare gik rundt og pillede :0)
    Jeg glæder mig også til hjørnet ☺
    ___

    Frøskuffen - Det blev nu ikke til pølser, for de havde stegt flæsk adlibitum - dvs. det havde de ikke, så jeg fik kyllingefilet og gemalen herregårdsbøf. Jeg havde ellers overvejet det med pølserne ;0)

    SvarSlet
  4. Kære Kari
    God fredag til dig også...:o)
    Vi har også 2 unge drenge her hele weekenden, så det går nok ikke stille for sig..:o)
    CyberKram / RikkeBo

    SvarSlet
  5. RikkeBo - Tusind tak! Det blev en god fredag :0)
    Du kører modsat os. Vi har ro (de to ældste konkurrer i at generer hinanden mest muligt)og I har liv. Håber I alle får en hyggelig og sjov weekend.
    Cyberknus Kari

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺