5.11.11

En aften i teateret.

Det skal jeg i aften. Sammen med 10 venner, familie, bekendte og ubekendte, skal jeg se Europamestrene på Frederiksberg Scenen (det gamle Rialto). 

Foto lånt her


Jeg ved ikke rigtig, om jeg "gider", for det jeg har læst om stykket, lyder bare ikke som mig. Gemalen har meldt fra (undskyldningen er arbejde), så jeg viser fanen og ser med. Senere møder vi ham til fælles spisning, inde ved søerne og så hygger han med der fra.

Frøkenen skal til fødselsdagsfest hos en klassekammerat og Yngste skal passes af Ældste. De skal have kylling, pasta og reven ost til aften, har minimanden bestemt og så ville han så gerne at de hyggede til TV'et senere med boller i carry...
Det er dog blevet til chips, som de begge elsker ;0)

Bad og påklædning ligger forude (det vil de andre nok syntes bedst om...) og så en tur med DSB til Hovedstaden, samling på tropperne på Café Svejk, inden Mick Øgendahl, Mia Lyhne, Kirsten Lehfeldt, Søren Malling og Per Scheel-Krüger skal underholde.

Have your self a dejlig lørdag ;0)

P.S. når man ikke har forventninger, så kan det jo gå hen og blive en sjov forestilling!

5 kommentarer:

  1. Kære Kari
    God tur, selvom det ikke er din smag.. Navne indbyder ellers til god underholdning..
    Pas godt på hinanden senere, når I skal ud i Nattelivet..:o)
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse ... håber det trods alt bliver en god aften!

    SvarSlet
  3. Hej Kari!
    Ønsker dig en god aften :-)
    Knus.

    SvarSlet
  4. Det lyder da ellers til at skulle blive en hyggelig aften, håber det blev det, både for jer og ungerne...God søndag til dig..;D

    SvarSlet
  5. RikkeBo - Tak, jeg er glad for at jeg så stykket, men jeg vil ikke bruge penge på en gentagelse.
    Resten af aftenen var rigtig god og vi hyggede med de 8 andre :0)
    Dejlig søndag!
    ___

    gittesp - Tak, det var en skøn aften ;0)
    ___

    Margith - Tak, den blev hyggelig og meget sen ;0)
    God søndag og knus!
    ___

    Rejen - Det blev det også. Stykket var ok, men ikke et man vil huske langt ind i fremtiden.
    Og ungerne havde også alle 3 en dejlig aften, der hvor de var :0)
    God søndag til dig!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺