22.10.11

Tatoos gange mange

Billed lånt her


Jeg sad og læste på Daily mails hjemmeside under Female. Det er rent gossip.
Men der er denne artikel om en mand der er tatoveret. Ikke bare et par tegninger på arme og ryg, men o v e r det hele! Vil lige advarer; hans ansigtstatoo kan virke lidt skræmmende.

Jeg har ikke noget mod tatoveringer (skal godt nok ALDRIG selv have en. Nåle...), men her syntes jeg måske det er lige i overkanten.

Det er selvfølgelig hans levebrød nu. Han har været med i en Lady GAGA video og i artiklen her er det concealer og dækcreme han reklamere for.
Jeg fandt også lige en/hans hjemmeside, som også viser mange menneskers arbejde med at dække hans tatoos.
Kønt er det ikke (min mening), men jeg er facineret.

9 kommentarer:

  1. Jeg har selv en mand der tatoveret og har selv to små, lavet for mange år siden. Det er synd når folk bliver tatoveret i ansigtet, sådan en svær at skjule ellers synes jeg nogle er ganske flotte mesterværker...=Og det med nåle: det gør kun ondt lige i starten, så abstraherer man fra det..;D

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke noget imod et par små tatoveringer, men så heller ikke mer.

    SvarSlet
  3. Rejen - Gemalen min har også en enkelt og vil gerne have en mere og det har jeg det fint med. Er også vild med bokser Mads Larsen tatoverede arm og bokser Patrick Nielsens mange tatoos, ja men ikke i ansigtet, som ham her.
    Men nej jeg får altså ikke en ;0)
    ___

    Kom så igang - Jeg har det nu også ok med større, men som ham her over det hele, nej, det er i overkanten :0)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er forfærdeligt at han vil skamfere sig selv sådan. Min lillebror har mange tatoos men ikke i ansigtet - det ville være helt forkert.

    SvarSlet
  5. kongmorsverden - Jeg tænker også på, hvad nu hvis han lige pludselig ikke vil være så "farvet"...
    Mange tatoos kan være flot, men jeg foretrækker også ansigtet fri.

    SvarSlet
  6. Hvor er det vildt !! Sådan en dækcreme må jeg have fat i.

    Og sikke en skam at spolere så flot en fyr med alle de tegninger. Hvordan er det at møde sit ansigt på den måde hver morgen ? Og hvordan bliver det om 40 år ?

    SvarSlet
  7. Frøskuffen - Ja, jeg overvejer også. Den kan gøre pæn ;0)
    Ja, tænk om han fandt the love of his life og hun ikke ville p.g.a det fjæs. Det bliver dyrt i pudder ;0)

    SvarSlet
  8. Gossip - Ja og vild facinerende!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺