2.10.11

Så sjovt så fedt yeees !

Jeg har været til Zumba Fest i dag. 1½ times Zumba og med hende her som gæsteinstruktør...

Billed lånt her

Hun var sød, smilende og rigtig god til at få os med.
Men jeg fatter altså ikk,e hvordan hun kan være på og alligevel se ud som om hun ikke har lavet ret meget. Vi andre svedte og pustede (det har vist noget med formen at gøre.. )  ;0)
Jeg vil helt bestemt til Zumba fest igen uanset hvem instruktøren er.

Jo det er Soffie Dalsgaard, hvis I skulle være i tvivl ;)

3 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Ja, de " Fede " må svede... :o)
    Nu vil jeg bevæge lattermuskelerne lidt til " Blå Mænd "... :o)
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Zumba er det fedeste! Genial måde at komme i form på :-)))

    SvarSlet
  3. RikkeBo - Der var jeg godt nok gået død, der til Blå mænd ;0)
    God aften til dig!
    ___

    En glad blogger - Det er SÅ fedt og det fedeste er at man griner og har det sjovt :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺