16.10.11

Picnic på stranden

Vejret er igen skønt skønt skønt!
Så skønt at vi smurte lidt madder og tog dem med ned til stranden.
Det blæser noget mere i dag og frisk grøn tang indtager strandkanten.



Udsigten fra vores picnicbænk var smuk, men det blæste altså lige i overkanten.



Nu vil jeg strikke lidt inden det bliver tid til at lave aftensmad.
Vi overlevede de der pappizzaer og tog revance i går med ovnbagt laks, kartofler, broccoli og blandet salat.

I dag hakkebøf i folie, ovnbagte kartofler og salat.

6 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Utroligt efterår, vejret er bare så smukt... :o)
    Tangen kan spises....:o) Menuen her er kyllingelår i ovn, kartofler og bønner..:o)
    Ældste sønnen er taget på ferie, så vi har mindste sønnen helt for os selv... Dejligt én gang imellem... Og ja, man må offer sig for børnene..
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt med picnic, men det har været lidt mere blæsende idag...god søndag aften..;D

    SvarSlet
  3. Mand - sikke en udsigt!
    Smukt efterår

    SvarSlet
  4. RikkeBo - Det er særdeles smukt, efteråret.
    Jeg ved godt at det kan spises, men jeg tror jeg foretrækker den, man bruger til sushi ;0)
    Det er dejligt, når man kan hygge om et barn alene. Og dejligt for det barn der kan komme på ferie alene. Det kan jeg godt huske som barn :0)
    Rigtig god mandag!
    ___

    Rejen - Det var det også, men ja, dagen i går var mere blæsende.
    Dejlig mandag!
    ___

    Kongmorsverden - Udsigten er så smuk her nede på syhavsøerne.
    Og mine fridage her har været dejlige :0)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, Kari - vi nød også det skønne vejr ved vandet. Det var dog på en tur i skoven. Klem og god mandag til dig!

    SvarSlet
  6. Madame - Skoven er også dejlig i efterårstiden. Her nede er der bare ikke så meget skov, men meget strand ;0)
    Rigtig dejlig mandag!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺