29.10.11

Kan I hjælpe mig?

Pr. 30. november, skal vi have ryddet det depotrum, som vi har opbevaret min mors ting i. Jeg er gået i gang, men er nu stødt på nogle ting, som jeg ikke kender navnene på. Nogle har jeg kunne google mig til, men ikke alt.



Denne vase, tror jeg stammer fra et eller andet spisestel. Jeg mener, min mor havde "hele" stellet, men solgte det, dog uden denne vase.
Er der nogen af jer, der ved hvad det stel hedder?

Kunne forestille mig, den ville være sød med hvide roser i :0)

Lidt hjælp: Her er et billed af bunden...

10 kommentarer:

  1. Hvad står der i bunden?? Hvor er det fra ? Jeg har set det før.

    SvarSlet
  2. Lavendel - Lone, ikke rigtig noget, der kan hjælpe. Jeg har lige lagt et billed på indlægget af bunden.

    SvarSlet
  3. Ja, men jeg mente også, det var et fra Bing og Grøndahl. det laves vist ikke mere, men det er et af dem, man kalder mussel- eller blåmalede. Så nogen hjælp var det da.Jeg prøver at tjekke det.

    SvarSlet
  4. :-) Kari, det hedder selvføægelig "Sommerfugl"! De har mere af det hos bl.a. Skovs Antik.

    SvarSlet
  5. Lavendel - Det minimerer jo en del at det kan fabriksbestemme. Jeg vil også lede videre, men tak indtil videre for at du vil hjælpe!

    SvarSlet
  6. LAvendel - Lone du er en ENGEL!!
    Tusind tak for hjælpen.
    Har været hos Skov antik (hjemmesiden), men nok blevet forstyrret at Yngste og så smuttet ud. Hos dem fandt jeg svar på et par andre ting.
    Tusind tusind tak!!

    SvarSlet
  7. Det ser ud til at Lavendel har hjulpet dig, så jeg vil undlade at svare, at jeg desværre ikke ved noget om det.

    Vil bare ønske dig god weekend så! :))

    SvarSlet
  8. Megan - Ja, Lavendel har hjulpet :0)
    Men jeg kan også godt li' Go' weekendhilsner ;0)
    Tusind tak og rigtig god weekend til dig Lene ☺

    SvarSlet
  9. Det er en rigtig smuk vase og en weekend hilsen til dig og familien.

    SvarSlet
  10. Kom så igang - Det er det og selvom det ikke er min stil, så må jeg bare beholde den!!
    Rigtig god weekend til dig og dine, Conny ☺

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺