6.10.11

Indkøb tager tid...

Ind i mellem tager det sin tid at få købt bare lidt ind.
Som f.eks i dag.
Ankom til centeret og smuttede i Netto. Der mødte jeg en mor til en af Frøkenes børnehaveveninder. Snakke snakke snakke og så hej.
Ved kassen møder jeg så en anden mor til en af Frøkenes gamle klassekammerater. Snakke snakke igen.

Foran mig i køen står moderen fra før og vi snakker videre, mens vi pakker varer og går ud, for lige at snakke af. Hilser på en af vores venners lillesøster.

Nå, farvel til mor nr. 1, over til cyklen og så hjemad. Møder så lige søsteren til vores ven og vi snakker så lige lidt, til vores veje skilles.
Der møder jeg så en gammel spejderveninde og vi får os også lige en sludder. Da vi siger farvel, når jeg så lige at et lille hej igen og vi ses til mor 1, som er blevet opholdt af en anden hun kender.

Så var det også på tide at vende hjemad. Men det tog jo også kun små 40 min at få købt en pose krydderboller til morgenmaden...  ;0)

7 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Indkøb tager nemlig tid; selvom det kun er én ting, der skal med hjem...:o) Tror nok min koncentration var røget en tur, med alt den snak og kurven var blevet fyldt med impulskøb...
    God Nat / RikkeBo

    SvarSlet
  2. hehe, ja sådan kan tiden også bare løbe afsted..;D God fredag

    SvarSlet
  3. Nemlig Rikke :0)
    Jeg var tæt på impulskøb, men fik lagt på plads inden kassen.
    God aften ☺
    ___

    Rejen - Den løber meget stærkt - i godt selskab :0)
    God aften ☺

    SvarSlet
  4. En rigtig "taxi-snotter". :)))

    Ældstes udtryk for snakkechartol da hun var bette......

    Knus til dig søs. Vi ses onsdag, hvor jeg skal over og hjem samme dag

    SvarSlet
  5. FruE - Hihi, det er nogle sjove udtryk de formulere som små ;0)

    Vi ses onsdag og knus og god weekend til dig!

    SvarSlet
  6. Sikke meget tid jeg sparer på at handle online, hahahaha............. :lol:

    SvarSlet
  7. Jens - Det gør du, men jeg får masser af sladder ;0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺