27.9.11

Sjov følelse

Jeg sidder her i sofaen med en varm følelse i kroppen.
Det er resultatet af to dage med Zumba.

Jeg skal på kursus de næste to dage. Excel for begyndere, et kursus jeg godt nok har været på en gang før, men total glemt det meste (læs: hele...).

Jeg ved også med mig selv, at jeg ikke har meget energi efter 7 timers kursus og 1½ times hjemtransport med det offentlige. Så derfor motion på forskud ;0)
Jeg ved jo godt, at man ikke kan hverken træne eller sove på forskud, men jeg er også med i Arbejdspladsen motionere og så skal der jo noget motion (minutter) på kontoen.

Nu skal jeg lige høre Søs synge Infernal/Lina og så skal jeg se dyner.
God aften og nat!

7 kommentarer:

  1. Hej Kari, jeg vil bare nævne, at der er blogtræf i Hillerød 12/11 - det kunne være hyggeligt at have dig med!
    Hvor er det flot, at du går til Zumba! Klem

    SvarSlet
  2. Motion, sang og musik er godt :-)
    Utroligt så hurtigt man glemmer ting man har lært, hvis ikke man holder det ved lige.

    SvarSlet
  3. Madame - Jeg vil lige se om jeg kan. Jeg har ikke lige fået tjekket :0)
    Klem!
    ___

    Pia - Det er den perfekte sammensætning :0)
    Og ja holder man ikke ved lige så glemmer man, men det er nok i mit tilfælde fordi jeg egentlig ikke interesserer mig for det man bruger en computer til på jobbet. Jeg er egentlig ikke et kontormenneske.

    SvarSlet
  4. Zumba er bare en skøn sportsgren. Jeg har lige prøvet 3 uger, men mit knæ kan endnu ikke. Jeg glæder mig til det vil være med :)
    Klem og hav en dejlig uge.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Du er da lidt sej to dage med zumba,det er da flot.Jeg synes ikke der er noget der gør en så træt som kursusdage.
    En god søndag til dig

    SvarSlet
  7. Mette b - Zumba er total skønt. Var til 1½ Zumbafest med Soffi Dalsgaars som gæsteinstruktør i dag. Det var sjovt!
    Og en dejlig uge til dig Mette :0)
    Klem.
    ___

    Kom så igang - Det var egentlig kun fordi det var 2 dages kursus, som rigtig nok gjorde mig TRÆT. Men det er en dejlig følelse. Jeg gentager lige igen. Var til Zumba fest 1½ time i dag og snupper så den sædvanelige time i morgen :0)
    God aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺