15.9.11

På sådan en (næsten) helt almindelig torsdag

Billed lånt her


Startede jeg med at melde mig syg på jobbet. Flere dage med smerter i hænder, arme og nakke har sendt mig i brædderne. Så med en lægetid kl. 10.40, kunne jeg se et lille håb.
Med gigtpiller, øvelser for arme + nakke og en henvisning til en fysioterapeut, ser jeg frem ad.

1½ times søvn har gjort mig til menneske igen.
For i aften skal der jo sættes et kryds og vi skal forældremøde for konfirmant-forældre i kirken.

Sådan en (næsten) helt almindelig torsdag.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring - og husk at krydse det rigtige sted....

    SvarSlet
  2. Øv, men rigtig god bedring og en god aften til dig..;D

    SvarSlet
  3. Lavendel - Tak og jeg jeg håber jeg har krydset rigtigt ;0)
    ___

    Rejen - Tak og ja øv! og god aften til dig :)

    SvarSlet
  4. God bedring- jeg håber du hurtigt kommer dig

    SvarSlet
  5. SushiStegen - Tak, Jeg håber også at det er ovre snart. Er på pillecoctail, øvelser og så står den på fysioterapeut på tirsdag.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺