2.9.11

De 3 F'er

Fødselsdagsfest, forkølelsessår, fridag.

Jeg ser frem til søndag. Søndag har jeg dedikeret til ren flyd på sofaen og så en lille cykeltur med Yngste.
Et alderdomshjem er flyttet ind i min krop og jeg kæmper med træthed og minusoverskud.
Og forkølelsessår der vokser i størrelsen pryder min læbe.

I morgen står den på fødselsdag for Frøkenen og Yngste. Det er den for venner og familie.
Jeg har forberedt mig og lavet "aftensmaden" de sidste aftner og smidt i fryseren. Lagkagebunden er bagt og cremen kogt og i morgen kl. 15 skal det spises.
Gid jeg havde det der gen, der bare købte det hele og serverede det, men det kan jeg bare ikke finde ud af...

Nå nu vil jeg nyde en kop te eller 2-3 og så i seng.

Ok jeg har fået luft. Tak!

8 kommentarer:

  1. Velbekommen, god fødselsdag og god bedring..;)

    SvarSlet
  2. Ha en dejlig dag og nyd derefter din Søndag :-)

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Mine 2 sidste weekender har stået i fødselsdagenstegn.... Kender godt følelsen...
    Denne weekend skal friheden nydes. :o)
    Håber du kommer på højkant og nyder weekenden...
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Håber I har en dejlig dag søstermin. Vi står jeg selv på den anden ende pga. fødselsdagsbrunch i morgen. Og her bliver alt også lavet fra bunden :-)

    Stort knus og hils familien

    SvarSlet
  5. Håber du fandt kræfterne igen, at forkølelsessåret gik i sig selv og at fødselsdagen blev den fest du har forberedt så fint. Nogle gange skal man bare have lov til at 'flade ud og lade op' :-)

    SvarSlet
  6. Rejen - Tusind tak :0)
    ___

    Losarinas mor - Tusind tak og jeg tog den helt stor slapper :0)
    ___

    RikkeBo - Vi er heldigvis ikke så mange, så en enkelt fødselsdag kan klare det :)
    Energiniveauet er i bund, men det kan der vel rettes op på.
    Håber du har nydt at skulle ingenting :0)
    ___

    Fru E - Dagen gik som altid fin, men død i sværen er jeg altså!
    Vi gør det nok bare en anelse svære for os selv og at syntes det er gost nok ;)
    Håber I havde en fin dag i går også.
    Knus og hils!
    ___

    Ditte - Det var kræfter nok til lørdag, men i går var sofaen min base. Forkølelsessåret er desværre blevet en del af mig, men om en uge er jeg nok fin igen...;)

    SvarSlet
  7. Gode hilsner sendes...fandt lige ud af at jeg af en eller anden grund ikke fulgte din blog længere..eller havde du smidt mig ud (hehe). Knus

    SvarSlet
  8. Lavvendel - Tak :0)
    Næh nej kære Lone, jeg smider ikke dejlige bloggere på porten :0)
    Så velkommen tilbage!
    Knus ☺

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺