8.9.11

Dagen i dag...



Er min fødselsdag.
Hele 44 år er det blevet til.
Gemalen og jeg har taget fri og det gjorde at hele familien kunne spise morgenmad sammen.
Om lidt skal Yngste til lægen og have 5 års undersøgelsen overstået. Spændende hvor meget han er vokset og om vægten er steget.

Senere tager vi i IKEA. Det er da bare det bedste sted, at bruge tid, når jeg nu elsker det sted :0D

Til aften har jeg bestilt Bøf stroganoff. Uhmm det er godt og så med kartoffelmos!

Dejlig dag til jer alle ♥

15 kommentarer:

  1. kære Kari

    kæmpe stort tilykke med fødselsdagen :O)
    dejligt med forkælelse i alle retninger ..
    håber i fåer en dejlig dag
    kram♥

    SvarSlet
  2. Kære Kari
    Hjertelig tillykke med dagen. Dejligt med hygge og fridag..
    Håber ikke musklerne er for ømme efter igår..:o)
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Kære Kari, hjertelig tillykke med dagen, håber du får nogle fornøjelige timer i Ikea..;D En rigtig dejlig dag til dig..;D

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til dig må din dag blive dejlig :)

    SvarSlet
  5. Stort til lykke med dagen. Må den blive ganske fantastisk. Knus

    SvarSlet
  6. Tillykke og rigtig god fornøjelse i Ikea, hvor mange gaver skal du så have med hjem, hi,hi

    SvarSlet
  7. Hip hurra og tillykke !!
    Ikea- fin fødselsdags underholdning :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke. Jeg ringer lige senere ♥

    SvarSlet
  9. Kære Kari
    Stort tillykke med fødselsdagen! Håber du får en rigtig dejlig dag- lyder som en perfekt dag og med dejlig mad- er selv stor fan af både IKEA og kartoffelmos

    SvarSlet
  10. Kære alle sammen!
    Tusind tak for de søde hilsner. Det er dejligt med hilsner på dagen.
    Jeg har haft en dejlig dag. Stille og rolig, det meste af tiden.
    Dejlig tur i IKEA. Så er det lagt på listen til næste besøg. Uh, jeg kunne bruge mange penge der...
    Tusind tak igen for hilsnerne og hav en dejlig aften ♥ ♥ ♥

    SvarSlet
  11. Stort - megastort til lykke og kram herfra!!!! Har været netløs hele dagen.....men nu skal det indhentes! :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med dagen i går... og god weekend :-)

    SvarSlet
  13. Lavendel - Tusind tak, kære Lone!
    Utroligt så afhængig man kan blive af det skidt ;0)
    Kramm ♥
    ___

    gittesp - Tusind tak og i lige måde :0)

    SvarSlet
  14. STORT TIL LYKKE..... selv om det er lidt forsinket. Jeg er forbavset over at du bliver 44, for jeg troede faktisk at du var et par år yngre end mig! :D

    SvarSlet
  15. Jens - Tusind tak :0)
    Og tak for de søde ord.
    Nej, jeg er vist meget ældre end dig (og føler mig også sådan med mellemrum ;))

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺