20.8.11

Shhh...vil ikke forstyrres!

IKEA kataloget er kommet!!



10 kommentarer:

  1. shyyy..jeg læser Ikea katalog :)

    SvarSlet
  2. Som noget helt nyt er jeg begyndt at sige til mig selv at jeg ikke behøver at eje alt hvad der er smukt. Derfor tør jeg ikke kigge i kataloget som ligger på mit spisebord.

    SvarSlet
  3. He,he her skal der også kigges lidt :-) før der skal købes lidt :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god fornøjelse .... det er så hyggeligt - jeg nåede kun ca halvvejs ind i mit da det kom forleden .... så jeg har mere at se frem til :-)

    SvarSlet
  5. Anne - Nemlig! ;0)
    ___

    diy er her hvordan - Jeg læser det for at få ideer til, hvordan man får plads til ALT! Elsker deres ideer til udnyttelse af alle m² i boligen :0)
    Og så er der da også liiige et par småting...
    ___

    Laura - IKEA kataloget er nok den eneste reklame jeg glæder mig til hvert år i august! Ideer og så efterfulgt af en tur til varehuset ;0)
    ___

    gittesp - Tak! Det er jo noget der tager mange dage at komme igennem. Først det store overblik og så en masse dage med at få alle detaljer med :0)

    SvarSlet
  6. Ja der er også kommet katalog her. Jeg ønsker mig en ny sofa og _skal_ have en ny madras. Måske kan Ikea hjælpe, men jeg føler mig ikke tryg ved Ikea :)

    SvarSlet
  7. Donald - En gang var IKEA stedet hvor der altid manglede en skrue eller anden lille del, men sådan syntes jeg ikke, det er så meget mere.
    Henriette har lige købt madras i IKEA, så hun kan måske fortælle om det er et godt køb og sofaer, ja det er jo en smagssag om der er en der passer til resten af stuens møblement. Jeg syntes de har nogle lækre nogen, men vi skal ikke have nye, før Yngste kan styre sine fedtfingre ;0)

    SvarSlet
  8. Åh ja, det er så dejligt at kigge i - desværre får vi det ikke her, hvor vi bor, så jeg må altid stjæle et katalog i Ikea ;O)

    SvarSlet
  9. Madame - Sidste år var det vist 7eleven der havde dem liggende udenfor. Sådan en findes der helt sikkert tæt på hvor du bor :0)

    SvarSlet
  10. Jeg får heller ikke IKEA-kataloget - til min store fortrydelse. Jeg må ligesom Madame hente det i butikken (men man behøver ikke stjæle for man må gerne tage dem - bare det ikke er lånekatalogerne ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺