2.8.11

Lidt til gane og krop

Det er vist helt agurketid.
Jeg er helt blank for ord i linier.

Men så kan jeg da bare vise min og Frøkenens aftensmad.
Vi skulle grille og Gemalen syntes, vi skulle have fugl. Jeg var mere til fisk i dag, så vi lavede begge dele.

Vores fisk blev rigtig lækker og så var det så let!
På dobbelt staniol (var bange for at et lag var for lidt) blev lagt en laksefilet og ½ pangasius filet, salt, peber, citronskiver, gulerødder julienne, skiver af courgette og lidt rapsolie.
Pakkes sammen og så små 8-10 min på grillen.
Voila...



Og så blev jeg færdig med en trøje til Yngste.
Garnet købte jeg i Aldi, for længe siden, men syntes den var for grøn til mig, da jeg kom hjem...
Med en gammel opskrift fra Marks & Kattens blev det til denne og med en vatteret vest over, rigtig god til efteråret.

Han syntes den stikker ;0)
Den er 80% uld, 20% polyamid

7 kommentarer:

  1. Maden ser rigtig lækker ud :-)
    Jeg giver yngste ret, den trøje stikker. Bare 2% uld stikker og giver røde udslæt over hele kroppen, på mig :-)

    SvarSlet
  2. Pia - Det smagte også rigtig godt.
    Det skal lige siges, at han ikke har nogen bluse inden under. Han ville bare lige prøve den ;0)
    Jeg har det også sådan med uld, men syntes bomuld bliver så hurtig grimt i vask og akryl sveder jeg tran i. Så jeg håber, jeg kan lære at bruge uld og Yngste også.

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    Lækker mad :) Og hvilket herligt billede af yngste - kan nu godt forstå ham - jeg har det heller ikke så godt med uld

    SvarSlet
  4. Heidi - Ja, han lavede mange ansigter inden jeg fik taget billedet, så jeg forstår godt at den trøje kradsede ;0)

    SvarSlet
  5. Uuhmmm, lyder super lækker med dobbel-fisk i lille pakke, nammenam!

    SvarSlet
  6. Uhmmmm det ser lækkert ud med den fisk...Trøjen er fin, og jeg har vænnet mig til at bruge uld, dog med bomuldsbluse under...;-D

    SvarSlet
  7. En glad blogger - Det var rigtig lækkert. Næste gang skal jeg bare lige tilsætte lidt mere grønt og måske lidt krydderurter, men syntes ikke lige timian var passende denne gang.
    ___

    Rejen - Det var lækkert :0)
    Det bliver også med t-shirt under næste gang han skal have den på, men når han nu ville prøve, så skal jeg være hurtig ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺