16.8.11

København by aften

Fru LilleSøs søgte selskab her til aften og jeg stiller gerne op.
Så da arbejdsdagen var ovre og indkøbene overstået, blev jeg hentet og vi kørte til København.
Sådan en pludselig indskydelse er altså dejligt og tøsetur er endnu dejligere!!

(Her skulle være et billed, at et eller andet i København, men kameraet var glemt hjemme...)

Middagen blev sushi på Green Sushi, som jeg havde læst var godt. Og det var det altså også  nam nam!
Og snak snak snak ;0)
Desserten var en chailatte på Baresso og endnu mere snak.

(Her skulle så have været et par billeder af maden og chaien, men igen var kameraet hjemme...) 


Nu er det sovetid, for jeg er træt og mæt af dejligt selskab.
Tak Søs, for en dejlige eftermiddag/aften!

Godnat ☺

13 kommentarer:

  1. Det er mig det takker. Jeg har nydt, at se andre hjørner en hotellets. God mad og super dejligt selskab :-)

    SvarSlet
  2. dejligt med en uventet bytur.
    Jeg kan godt se billederne for mig.

    SvarSlet
  3. Fin Blog du har - og meget hyggeligt med sådan en spontan tur til KBH:-) Jeg er helt ny blogger http://suzanneeisbenzon.blogspot.com/ mit mål er at bruge bloggen til at nå så mange dejlige kvinder i dk fordi, (det er en længere historie og jeg håber at se dig forbi min blog :-)du må meget gerne kommentere :-)

    SvarSlet
  4. Kære Kari
    Jeg er også træt. Har festet hele aftenen med dejlige mennesker.
    Skønt med en Kbh. tur og med hvad der til hører...
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt med sådan en spontan søsteraften :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en hyggelig aften,pyt med billederne, det vigtigste er at I to har haft det sjovt..;)

    SvarSlet
  7. Det lyder vel nok hyggeligt med et spontant møde :-)

    SvarSlet
  8. Uhm, det er dejligt med impulsive ideer og møder. Sikke en skøn aften, I fik ud af det! :)

    Håber dagen i dag også er god.

    SvarSlet
  9. Hvor må det være skønt med såden en overraskelse, det må være hyggelig med en bytur sammen søs.

    SvarSlet
  10. Sådanne impulsive besøg og udflugter hører tit til blandt de allerbedste :-)

    SvarSlet
  11. Fru E - Jamen så var det da så lidt, men jeg syntes egentlig at dit hotel er flot, men det er nu også første gang jeg har været indenfor :0)
    Du siger bare til, hvis du får brug for selskab en anden gang!!
    Kram fra StoreSøs ♥
    ___

    Mette Lykke - Det var dejligt! Det er sjældent jeg får sådanne chancer.
    ___

    Suzanne - Velkommen forbi :0)
    Bliggen er en dejlig måde at møde andre kvinder, men også mænd (der er nogle rigtig sjove og søde iblandt).
    Jeg vil gerne komme forbi din blog. Det er jo spændende at lære ny mennesker at kende.
    Jo den spontane københavnertur var livgivende :0)
    ___

    RikkeBo - Man er ikke ung mere og feste i venners lag er et tydeligt bevis. Men det er til at leve med, når man har haft det rigtig dejligt!
    Ligesom min tur til København :0)
    Dejlig aften ☺
    ___

    gittesp - Jeg har aldrig været god til spontanitet, men det vil jeg lære, for det ender jo rigtig dejligt!!
    ___

    Rejen - Ja pyt med billederne, for det var en dejlig aften :0)
    ___

    Madame - Det var det også og turen på Green sushi var også rigtig godt!
    ___

    Megan - Ja! Håber hun vil være spontan igen, for det kan anbefales :0)
    Dagen i dag blev også fin, for Fru E kom lige forbi :0)
    ___

    Kom så igang - Det var det også. Viste hun var her ovre, men ikke at hun lige havde tid :0)
    ___

    Pia - Det er de, for der er ingen forventninger :0)

    SvarSlet
  12. JAHHHHHHHHHHH.... Green Sushi er nemlig et rigtig dejligt sted! Og det er et helt perfekt sted at sidde og sludre og hygge sig.... :D

    SvarSlet
  13. Jens - Da vi skulle finde et sted at spise, tænkte jeg på dig, da vi kom til Grønnegade :0)
    Og da vi begge er til sushi, var det oplagt og et rigtig godt valg!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺