27.8.11

Jeg tror, Thor var gal her til morgen...

Lørdag, dagen hvor der kan soves længe. Bare ikke lige denne lørdag.

Lånt her


Jeg tror, nogen har tisset på Thors sukkermad, for tju hej hvor har han været ude at køre!
Registrerede svagt at det rumlede, lettede på gardinet og så at lyset var underligt gulgrumset, så kom lynene og så var det lyn og torden godt blandet sammen.
Fløj op og fik hevet alle stik ud af væggen og så satte vi, Yngste, Ældste og mig, os i sofaen og ventede til det langsomt, meget langsomt, flyttede sig væk fra vores område.
Det var ret ubehageligt, der var det gule lyd, men alligevel mørkt.

Nu er alt normalt igen og vi kan fortsætte lørdagen.
DMI skriver, at der er kommet 23604 lyn i tidsrummet kl. 0-8.



7 kommentarer:

  1. Ja hold det helt op. Lyn og torden, Thor må være vred. Og han buldrer stadig over himlen her, mens jeg skriver. Hundene vil gerne ud og gå tur, men det vil jeg ikke! Ikke lige nu.

    God lørdag. :)

    SvarSlet
  2. He,he, ja tror du lige vi kom op denne morgen :-)
    Lou Lou og jeg fløj også rundt og hev alt ud af væggene, mens de andre vist syntes at det var lidt vel overdrevet :-)
    Nu ånder alt fred og idyl igen - heldigvis.
    God lørdag til dig og yngste :-)

    SvarSlet
  3. Her gik det vildt for sig fra omkring kl 23. Helt vildt...

    SvarSlet
  4. Kære Kari
    Sydfyn blev ramt ved 23 tiden. Omkring 37 mm regn på cirka en time. Vejen blev til en flod af grus og sten.. Himlen var oplyst af lyn konstant.
    Drengene sov; men manden og jeg var oppe, hvis nu..:o(
    Må indrømme, jeg blev lidt urolig, da jeg aldrig har oplevet Thor så vred..:o)
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Megan - Her tog det heldigvis af og efter en lille times tid, vardet væk.
    Yngste har det helt modsat dine hunde. Han mente ikke vi behøvede at komme ud i dag ;0)
    God lørdag ☺
    ___

    Laura - Ja, da, jeg først var kommet til bevisthed, så blev der også hevet ud her!
    Nu har solen skinnet, så der er forhåbenlig ro nu :)
    God lørdag til jer ☺
    ___

    Fru E - Det har godt nok ikke rejst med mange km. i timen, når det først ramte os 7 timer senere.
    Håber I får en god firmafest. Vores var fantastisk!
    Kramm ♥
    ___
    RikkeBo - Det var da også voldsomt!
    Det har regnet her, men det virkede ikke så voldsom, som lyset og lyden fra oven.
    Men vejrudsigten siger mere regn og torden her til formiddag...
    God lørdag til dig.
    Håber du havde en god fødselsdag :0)

    SvarSlet
  6. Jeg blev også vækket af uvejret - men jeg syntes det var fuldstændig fantastisk. Sikken en kraft. Sikken en voldsom energi.... wow!

    SvarSlet
  7. Jens - Det er fantastisk flot, men en lille gut syntes ikke det var så fedt.
    Det er enorme kræfter der er på spil :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺