24.8.11

Første halvrunde fødselsdag




I dag er det Yngstes fødselsdag, hurra hurra hurra!
I dag bliver han hele 5 år.
I dag fik han et af sine meget store ønsker opfyldt. Han fik et mega vandgevær (vejer 2,7 kg med vand i) ;0)



I dag har vi sendt Frøkenen på lejrskole til Prag. Hun skulle være i lufthavnen kl. 8.00 og afsted på hendes første flyvetur.

I dag kom Ældste ind på det sidste af de fire fag han er tilmeldt, så han kan gennemføre den HF-pakke, der skal til, for at hjælpe ham med at blive pædagog.

I aften skal vi på Yngstes yndlingsrestaurant  McDonalds og spise fødselsdagsmiddag. Han spiser ikke så meget og vi har en gratiskupon, så det passer rigtig fint.

I dag har været en rigtig dejlig dag ♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Tillykke med Yngstemanden. Flot vandpistol, den er vokset noget, siden jeg var barn...:o)
    Jeg håber på lidt forkælelse i morgen, for der er det min føsdag...:o)
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med yngste. Der kan være meget vand i sådan en ved jeg. Mine forældre har en til mine nevøer/niecer. God aften til jer.

    SvarSlet
  3. Hej Kari tillykke med Yngste, sikke et flot vandgevær, det kan give mor lidt buksevand..God aften på McDonalds...;)

    SvarSlet
  4. RikkeBo - Tusind tak.
    Jo tak, de er vokset godt, siden vi var børn, de vandpistoler.
    Og et stort tillykke til dig, på din førselsdag i morgen!
    God aften Kari
    ___

    Anette - Tusind tak!
    Der kan være meget vand i og nu har vi fået vandet græsplænen en del gange ;0)
    God aften til dig ☺
    ___

    Rejen - Tusind tak Annemarie!
    Han er godt nok stolt af det og nej, jeg har ikke fået buksevand endnu, men det har far og storebror ;0D

    SvarSlet
  5. Til lykke med yngstes fødselsdag! :D

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺