15.7.11

SEPTEMBERLIV holder sommerferie!

Vi ses c",)

4 kommentarer:

  1. Kære søstermin,

    Rigtig dejlig ferie til jer alle 5. Håber vejret vil arte sig, så I kan nyde den del også. Glæder míg til, at vi ses igen.

    Knus
    Lillesøster

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie ... du trænger vist til den ;-).

    SvarSlet
  3. Kan du have en rigtig god ferie,glæder mig til, at høre fra dig når din ferie er slut.

    SvarSlet
  4. Fru E - Tak søstermin!
    Vejret kan diskuteres, men dejligt at der ikke er et ur der skal vække!!
    Kramm fra mig ☺
    ___

    Bente - Tak og ja jeg trænger!! :0)
    ___

    Kom så igang - Tak Conny.
    Jeg kan nok ikke vente med at blogge, til ferien er slut. 3 uger er vist lige i overkanten ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺