31.7.11

Musikfestival i Helsingborg

Nu det var ferie og nu vi bor så tæt på Sverige, så tog vi til musikfestival i Helsingborg. Det var sidstedagen af ialt 3 og også dagen hvor Eric Saade skulle spille på store scene. Eric Saade var ham, der repræsenterede Sverige ved dette års Melodi Grand Prix. Og så har han nok Danmarks yngste fan i Yngste ;0)

Vi tog færgen over og landede i Helsingborg kl. 20.00. Hold da fest, hvor var det mange mennesker, høj musik og trængsel. Men vi var forberedte og kastede os ud i det.

Først ville vi lige finde hvor store scene var, så vi ikke skulle gå glip af koncerten og så gik vi rundt og så på.
Kl. 21.30 gik Eric Saade på og så begyndte det at smådryppe, så lidt mere regn og så var det væk igen.
Vi forsøgte at se, men kunne næsten bedre høre ham. Paraplyer giver altså ikke den bedste udsigt for den bagved og høje mennesker hjælper heller ikke på os under de 170 cm ;0)

Min udsigt til scene og storskærm...


Så begyndte det at dryppe igen og det tog til. Regnen silede ned, så da der var gået små 40 min af koncerten vendte vi om og fandt færgeterminalen igen.
Yngste var træt  og våd, men klarede sig fint til vi sad i bilen igen og så ... var han væk i drømmeland.

Det var en sjov oplevelse. Frøkenen var helt høj (hun er også Saade-fan) og Yngste mæt af oplevelser.
Og så er der bare en uges ferie tilbage...

6 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt!

    Og så er der en HEL UGES FERIE TILBAGE. Nyd den! :))

    SvarSlet
  2. Megan - Det var det faktisk også :0)
    Åh ja en HEL uge ENDNU!! :0D

    SvarSlet
  3. Lyder som en dejlig musik oplevelse for begge unger
    Og nyd du har ferie- jeg starter lige om lidt arrhhgg :)

    SvarSlet
  4. Heidi - Jeg nyder også, at der er en uge endnu. Men går den lige så hurtig som forrige, så starter jeg før jeg ved af det...

    SvarSlet
  5. Det lyder som en dejlig oplevelse - men lidt synd, at det var så svært at se noget som helst. Klem og på gensyn på søndag!

    SvarSlet
  6. Madame - Det var en fin oplevelse, men vejret og udsynet var ikke helt i top.
    Klem og vi ses søndag!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺