28.7.11

Kusinebesøg

Vi har lige sagt farvel til min yngste kusine.
Hun har været på besøg hos os sammen med sin mand og 2-årige datter.
Det var ekstrem hyggeligt og det er så ærgerligt, at vi er bosat med så stor afstand (Nordsjælland og Mors).

Som børn var vi ikke dem, der legede så meget sammen. Jeg er 12 år ældre end min kusine. Var med til at passe hende, når jeg var på ferie hos min moster.

Men vi elsker at være sammen, når der er sammenkomst i familien, men det er desværre ikke så tit.
Men vi sås sidst, i november sidste år, da vi sammen til fætter-kusine-fest i min mors familie.

Jeg sidder her og savner min lille kusine og gid jeg kunne fortælle min mor, hvor dejligt det var at se dem.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et rigtig skønt besøg! Jeg håber i snart får mulighed for at se hinanden igen.

    PS: Du skal næsten læse bøgerne i rækkefølge - selvom de sagtens kan læses i vilkårlig rækkefølge - den første hedder Vantro.

    Lidt i godt tid vil jeg ønske dig og familien en god weekend.

    SvarSlet
  2. Anette - Det håber jeg også! Men nu må vi se.
    Jeg må lige læse list om hende Karin Slaughter og så komme igang med hendes bøger.
    Og tak og i lige måde. Det er jo tæt på weekend ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺