28.7.11

Et smut på Bakken og nem aftensmad

Så fik jeg, sammen med Gemalen og Yngste besøgt Bakken i dag.
En lille hyggetur, sammen med vildt mange andre med samme ide.
Vi var der omkring 14.40, gik lidt rundt og endte hos Pjerrot og hans forestilling kl. 15.

Videre rundt og prøve børneforlystelser. Spise lidt frokost og inden hjemturen en softice til Gemalen og jeg og en candyfloss til Yngste. Nøj, hvor var den stor, den var større end hans hoved og noget så klistrende. Og han var lykkelig!! Jeg må sige, at det er sidste gang jeg spiser candyfloss. Det er bare blevet for sødt til mig.
Som barn var det højdepunktet, når vi skulle hjem efter en tur på Bakken. Så skulle jeg have en candyfloss. I Tivoli var det en pose med lune jordnødder.
Da vi satte os ind i bilen og begyndte hjemturen, så begyndte det at regne. God timing ;0)

Denne uge har givet forskellige rester og dagens aftensmad blev biksemad. Bagekartofler fra i mandags, kogte kartofler og et par skiver flæskesteg fra tirsdag og så min kødrestebøtte i fryseren og brase brase brase, så var der aftensmad.



Det er jo ferie og så skal der ikke bakses for meget i køkkenet :0)

4 kommentarer:

  1. Dejlig aftensmad - jeg har også en biksemadsbøtte i fryseren. En sådan omgang biksemad er bare det bedste.

    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  2. Marianne Sa - Biksemad er så nemt at have med at gøre og så kan køle- og fryseskab blive ryddet.
    Det er nemlig smart med bøtten, for lægger jeg et par skiver steg i køleskabet bliver det aldrig spist og så får kun skraldespanden glæde af det.
    Tak jeg vil nyde resten :0)

    SvarSlet
  3. Elsker biks, men vi spiser det ikke så tit. Vi får oftes lavet mad så mængden passer og rester, når der er nogle, spises på anden vis.

    Kan lige forestille mig yngsten med en candyfloss over det hele :-)

    SvarSlet
  4. Fru E - Rester, som ikke er afskåret steg, spises af Ældste, men jeg er ikke til kold oksekød, så jeg kan ikke hjælpe med spisning af det og så er boksen og biksemaden lige os :0)
    Og så ved vi heller ikke altid om mængden af spisende...
    Han havde julelys i øjnene og nøøøj på læberne ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺