11.7.11

Bliver nød til at skrive det!

5 arbejdsdage tilbage til ferien begynder!!

6 kommentarer:

  1. Øj, der er een der er heldig ! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror, du glæder dig.
    Jeg har 15 dage tilbage :-)

    SvarSlet
  3. Åhh jeg forstår dig :) En herlig tanke og jeg håber at du og familien får en skøn ferie af slagsen.

    Mange mandagsknus
    Henriette :))

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå du venter på, at få ferie sammen med familie,kan du have en rigtig god ferie.

    SvarSlet
  5. Jah! Teknisk set er der jo kun 4 tilbage...nu :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Losarinas mor - Ja een glæder sig også vildt!! ;0)
    ___

    Kisser - Det gør jeg!
    Og når jeg er tilbage så er et din tur :0)
    ___

    Henriette - Tak :0)
    Jeg tror vi får en god ferie Der skal ske lidt af hvert.
    Kram til dig ☺
    ___

    Kom så igang - Tak, jeg vil nyde den 110%
    ___

    Gittemay - Jaah, nemlig kun 4 dage tilbage (og det var der også da jeg kom hjem i går ;0)))
    kh Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺