5.7.11

1461 dage - sådan ca.

Tænk engang! Jeg glemte, at jeg i går havde 4 års blogdag med Septemberliv.
I 4 år har I kæmpet jer igennem mine lange ordrige indlæg. Mine meninger om alt og intet, det gode liv...

GU' HAR I EJ!!  

Nej,  i 4 år har jeg prøvet, at fylde lidt af mit liv på blog med ord og siden også med billeder.
Det første meget lange stykke tid, var det uden billeder. Anede ikke at det havde så stor betydning...
Så kom billederne sammen med ordene og nu er det lidt af hvert. Indlæg i ord alene og indlæg med fyld.

Livet fortsætter og det gør jeg også.
Hav en dejlig aften der ude.

6 kommentarer:

  1. Tillykke med 4 års blogdagen - tiden går hurtigt. Glæder mig til mange flere indlæg fra dig :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med årsdagen. Spændende hvad fremtiden bringer:)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fireårsdagen :-)

    SvarSlet
  4. Anette - Tak og ja, 4 år sådan bare lige...
    Så må vi se, hvad de næste år bringer.
    ___

    Oline - Tak!
    Ja, det er altid spændende, for nå der ingen tema er, så kan alt komme med ;0)
    ___

    gittesp - Tak :0)

    SvarSlet
  5. Tillykke med blog"føsdagen", jeg følger gerne med det næste år også..;-D

    SvarSlet
  6. Rejen - Tak :0)Så må jeg se finde noget at skrive ;0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺