24.6.11

Spansk med et strejf af italiensk

Ristet brød, gnedet med hvidlæg og dryppet med olivenolie,
tomatsovs, mozzarella og rejer.


Fredag er dagen hvor aftensmaden ikke skal fylde for meget og gerne være hurtigt.
I dag skulle vi have været til sommerfest i børnehaven, men det blev aflyst i onsdags pga. dårligt vejr...
Hot dogs, som vi skulle have haft i børnehaven, blev skiftet ud med Ciabattabrød, pålæg, tomatsovs og mozzarella. Et minimalistisk mix af tapas og bruscetta.

Ældstes restetallerken.


Men de store unger blev begejstrede. Frøkenen spiste sammen med os og Ældste skulle til træning og har lige spist resterne. Som han sagde "Da jeg kom hjem, var jeg ikke særlig sulten, men det smager fandme godt, så nu er jeg vild sulten..." og "Det må du ikke lave igen! Det smager bare for godt...".

Stuvet champignon på ristet brød gnedet med hvidløg
og dryppet med olivenolie. Og så lige en kabbanossi.


Åh jo, jeg havde også lavet lidt flødestuver champignon. Pludselig kreativitet.

3 kommentarer:

  1. : ) det så da rigtig lækkert ud !

    hilsner fra Berit

    SvarSlet
  2. Mums, det ser lækkert ud,
    God weekend,
    SS

    SvarSlet
  3. Berit.. - Velkommen forbi :0)
    Det var det også. Frøkenen mener vi skal lave det når vi tager på ferie, for det er jo så nemt :0)
    God weekend!
    ___

    SushiStegen - Det var det også. Bedre end hot dogs!
    God weekend fra mig til dig.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺