25.6.11

Med et halvt øre...

Vi er ved at være færdige med at spise og Gemalen er gået ud for at rense grillen.
Jeg sidder ved spisebordet med Ældste og Frøkenen og vi taler lidt om at komme til skade og om Ældste er hjemme til aftensmad i morgen.

Gemalen kommer ind og siger at den samtale vi har, ikke rigtig hænger sammen og hvad vi mon taler om, for han har kun nået at opfatte følgende:

Ældste: "...da jeg hoppede ned fra et tag..."
Mig : "...før eller efter aftensmaden..."
Ældste : "...det ved jeg ikke endnu..."


Gemalen har altså lige været væk fra terrassedøren, da vi skiftede fra "da Ældste hoppede ned fra et tag og ikke kunne gå rigtig i en 3 ugers tid" til at jeg spurgte til, om han var hjemme til aftensmaden i morgen og han ikke viste hvornår han skulle på stranden".

7 kommentarer:

  1. Man skal godt nok være kvik, hvis man skal følge i jeres samtaler ved bordet,når samtideg skal ranse grillen.
    Kan i alle have en hyggelig søndag

    SvarSlet
  2. det er ikke sådan når man høre efter med et halvt øre og derefter blander sig hehe

    SvarSlet
  3. Kom så igang - Ja, vi skifter hurtigt mellem emnerne ;0)
    God søndag til jer!
    ___

    Helle - Halvt øre giver næring til fantasien ;0)

    SvarSlet
  4. He,he, kender det bare så godt herhjemme med halve ører fordi arbejdet lige tager den største del af koncentrationen...
    Dejlig søndag til dig og dine fra Laura :-)

    SvarSlet
  5. Laura - Åh jo vi kender det vist alle, men jeg plejer at tie stille med hvad jeg får ud af sådanne samtaler, men Gemalen blev vist nysgerrig :0)
    Kram!

    SvarSlet
  6. Haha, ja det gælder om at høre hele samtalen hvis man vil undgå at blive alt for forvirret :)

    SvarSlet
  7. Esther - Ja! Ellers er det at man kan få en helt forkert historie (og en fjer kan blive til 5 høns...) ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺