7.6.11

Mad og vejr

Puh, jeg er ikke smeltet helt, men det føles næsten sådan.
Miniferien blev brugt på legepladserne omkring vores hus. Yngste var i hopla på de mest varme tidspunkter på dagene.
Og jeg gik død på sofaen efterfølgende.

Men man må jo ikke klage (får jeg at vide...), så det lader jeg så være med.

Aftensmaden i aften var lidt af et eksperiment. Ikke maden, men kombinationen. Vi fik fiskefrikadeller med råkost og groft brød.
Eksperimentet var at der ikke var "sovs og kartofler" til maden.
Det gik OK, men Ældste var heller ikke hjemme ;0)




Fiskefrikadellerne er en opskrift fra Bentes blog og de er rigtig gode.
Dem kan I godt kaste jer ud i.

Så nu er det ved at være sovetid igen. Med det varme vejr er jeg ikke meget værd.
Så god nat og  sov godt!

4 kommentarer:

  1. Jeg døjede også med varmen i går, vi var til bedsteforældreaften på Levring efterskole det var en varm omgang, men dejlig at være sammen med Kamilla de lavede en fin gymnastikopvisning for os der efter fik aftensmad.Jeg troede kun det var jyderne der hade svært ved, at leve uden sovs og kartofler

    SvarSlet
  2. Kom så igang - Varmen er også rimelig slem i de her dage. Var der ikke noget med at det skulle blive koldere sidst på ugen?
    Mine svigerforældre var gamle da jeg lærte dem at kende. De var begge opvokset med sovs og kartofler, så det har de ført videre til deres børn (= min mand). Og så var min svigerfar jyde :0)

    SvarSlet
  3. Dejligt, at du kan li' mine fiskefrikadeller (her i huset er der i øvrigt aldrig sovs og kartofler til dem) :-).

    Fortsat god pinse!

    SvarSlet
  4. Bente - De vil bare så gerne have noget at dyppe i og så noget velkendt tilbehør. Men brød og råkost gik også, nem nok kun fordi Ældste ikke var hjemme ;0)

    God 2. pinsedag

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺