2.6.11

Glad, mad og dessert

Mad har jeg holdt mig lidt fra. Nøjes med yoghurt og lidt pasta. Men men men, det bliver man altså ikke mentalt mæt af.

Aftensmaden i dag var ovnbagt hamburgerryg med kogt blomkål og grønne hvedekerner.



De grønne hvedekerner var ikke noget hit, men resten uhmmmm.

Så har vi også smovset i nybagte banan muffins og lidt kold vaniljeis.



Så selvom jeg troede, jeg skulle have selvmelidenhed på sofaen hele dagen og se TV og have ondt (af mig selv), har jeg - desværre - haft det forrygende og har været på legepladsen med Yngste, set lidt TV og strikket, vasket op og vasket op.

I morgen er jeg alene med alle ungerne, vi skal på legepladsen, have købt lidt ind til de selv inviterede gæster lørdag og mærke at det er en fridag. Gemalen skal så godt nok på job både fredag og lørdag.

4 kommentarer:

  1. Friske danske grønsager og frugt.
    Det er super guf.

    SvarSlet
  2. Moms med bananmuffins og is.

    SvarSlet
  3. Det lyder da godt. Mums og guf og dejligt.

    Nyd weekenden og de gode varme dage.

    SvarSlet
  4. Mette Lykke - Det er bare guf :0)
    ___

    By MARIANNE - Det var lige hvad jeg havde brugfor!! :0)
    ___

    Megan - Det var bare mums og guf og dejligt.
    Jeg vil nyde weekenden, men varmen giver jeg gerne væk. Vi er ikke så gode venner :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺