12.6.11

Fik vist indhentet noget søvn siden i går aftes.
Faldt i søvn til en børnefilm på TV2 "Beverly Hills Chihuahua", som egentlig var sjov, men trætheden overmandede. Vågnede i tide til "Barnaby", som viste sig at være en, jeg IKKE havde set før.
Smuttede under dynerne et kvarters tid efter midnat og sov sov sov godt. Vågnede næsten helt frisk og så på uret.

05.41

Nul nul nul!! Det er der, hvor uret ringer til hverdag! SOV!!
Og det gjorde jeg så, til Yngste var over sit søvnbehov og gerne ville op. Uret: 7.38.

Om lidt står den på fødselsdag hos noget familie. Nogen der vil bytte...
Nej, socialt samvær skal der også være plads til :0)

6 kommentarer:

  1. TV er desværre en sovepude, men flot at du kom så tideligt op.

    SvarSlet
  2. Engang imellem er det tiltrængt, at få sovet igennem:) Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Du må have trængt til det søs. Vil ikke bytte med i dag. Vi har lige cyklet en lang tur og når badet er overstået vil jeg slappe af til ældste kommer hjem og vi skal se lidt på det hun skal til eksamen i på tirsdag. Knus og hils.

    SvarSlet
  4. Du har været heldig: jeg synes efterhånden det er meget sjældent de sender et afsnit af Barnaby som man ikke har set i forvejen.... desværre!

    SvarSlet
  5. Jeg sover også vældig godt til tv :)

    Det er dejligt at "falde over" en Barnaby man ikke har set. Desværre har jeg vist efterhånden fået set allesammen....så...

    Pt. er jeg ret glad for "Lie to me" søndag aften på TV2. Den er en hel del bedre end "Den som dræber"... og i dag er det ovenikøbet søndag med en fridag dagen efter. Aaah :)

    SvarSlet
  6. By MARIANNE - Det er det, hvis man er træt. Plejer at strikke mens jeg sidder og ser, men maskerne ville ikke rigtigt... ;0)
    ___

    Oline - Man kan nemt samle en pose med underskudssøvn. Det er det jeg gør og SÅ skal der soves.
    ___

    Fru E - Ja, jeg kommer i underskud med mellemrum og så skal der hviles ;0)
    God fornøjelse med forberedelserne til ældstes eksamen. Håber det går godt!
    Kram og dejlig 2. pinsedag!
    ___

    Jens - Det kom også bag på mig, at jeg ikke havde set den endnu, så det var for en gang skyld dejligt at se engelsk krimi :0)
    ___

    Esther - Det er så dejlig monotomt, bare at se ;0)
    Det sker jo at man har været væk en lørdag aften og så kommer der en "ny" episode senere.
    "Lie to me" har jeg også set et par afsnit af. Lige nu er det "Maria Wern", som har overtager "Den som dræber"'s TV-tid. Den kan jeg også anbefale. God svensk krimi.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺