28.5.11

Weekend lørdag igen



Weekenden er begyndt og lige nu ser den fin ud med sol.
Vi skal nu være en del indenfor, for vi skal have sat glasfilt på et par steder, endnu og have grundet det.
I vores gang fik vi opsat glasvæv i torsdags og Gemalen fik grundet i går.
For 18 år siden malede vi den grøn (lys grøn), men neeej hvor var vi trætte af den farve, så nu bliver det hvidt. En farve som ikke har været i gangen nogen sinde (tror jeg). Da vi flyttede ind, var der hessian på væggene i gangen i naturlig farve og med orange gulvtæppe...

Nå, jeg er også ved at forlige mig med, at jeg på onsdag, mister min 5+ tand. Siden tandlægen så på den, har den været overgeneret og det er nok til, at jeg ligefrem glæder mig til den er ude.
Overslaget på hvad det kommer til at koste, at få en ny tand, har jeg også fået og øj, det er dyrt!!
Men selvom jeg ikke er forfængeligheden selv, så tror jeg ikke jeg kan leve uden den tand.

Nå, ikke mere tandsnak. Det venter jeg med til på onsdag, hvor jeg helt sikkert har brug for lidt melidenhed ;0)

Nå siden jeg startede indlægget er det blevet overskyet og måske også lidt køligere...
De varmeste tanker til alle broløbere!
Dejlig lørdag der ude :0)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det træls for dig med den tand!
    God arbejdslyst - det bliver garanteret flot når i er færdige. Rigtig god weekend til jer :) Knus

    SvarSlet
  2. Anette - Den er træls!!
    Jo tak, det kan ses og det bliver helt bestemt super godt, når det er færdigt :0)
    Og en god weekend til jer! Kram

    SvarSlet
  3. Du må glæder dig til torsdag - så er det overstået. Pøj pøj - jeg føler med dig

    SvarSlet
  4. By MARIANNE - Tak!
    Onsdag aften vil jeg glæde mig til, for så er det smerte jeg ved vil forsvinde (og jeg kan sidde i sofaen med god samvittighed ;0D
    ___

    Mette Lykke - Tak, jeg kan godt bruge det!!

    SvarSlet
  5. Dejligt med en "ny" entre - også go' lørdag til dig

    SvarSlet
  6. gittesp - Det bliver skønt!
    Kan næsten ærger mig over at vi ikke har gjort det før ☺

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺